اعتراض مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز به رای سازمان لیگ فوتسال

دبیری: ترک زمین نکرده بودیم که ۵ بر صفر بازنده شویم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز می گوید در حالی تیمش بازنده بازی با شهروند اعلام شده که ترک زمین نکرده بود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ناتمام ماند و تیم دبیری تبریز در ۲۹ ثانیه پایانی بازی به تصمیم داور مبنی بر گلی که قبلش خطا شده بود اعتراض کرد. سازمان لیگ امروز نتیجه این دیدار را که با حساب ۵ بر۴ به سود شهروند به اتمام رسیده بود، به دلیل ترک زمین از سوی تبریزی‌ها با نتیجه ۵ بر صفر به سود شهروند اعلام کرد.

افشین دبیری مدیرعامل باشگاه تبریزی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا در این باره توضیح داد: از کسی که دو ماه است به سازمان لیگ آمده انتظار نداریم موضوع به این مهمی را به درستی بررسی کند و رای دهد. رییس کمیته داوران و ناظر بازی به خوبی می‌دانند حق ما در این دیدار پایمال شده اما آقای سلیمانی به سادگی آب خوردن با سرنوشت یک تیم بازی می‌کند. حداقل باید گروه کارشناسی برای بررسی دقیقه آخر بازی تشکیل می‌شد نه اینکه دبیر کمیته فوتسال که تا دیروز ناظر معمولی در بازی‌ها بود به خودش جرات دهد و به تنهایی راجع به این موضوع نظر دهد.

وی افزود: سازمان لیگ نظر کارشناسی خودش را داده و اعلام کرده ما ۵ بر صفر بازنده هستیم. البته کمیته انضباطی باید نظر نهایی خود را بدهد اما انتظار می‌رفت کمیته انضباطی برای گرفتن نظر کارشناسی از چند داور قدیمی و افرادی مثل نصیرزاده که خودشان قوانین را نوشته‌اند کمک بگیرد.

مدیرعامل باشگاه دبیری با بیان اینکه تیمش در دیدار مقابل شهروند ترک زمین نکرده است، گفت: من تنها بازیکنانی که درون زمین بودند و ممکن بود به خاطر شرایط عصبی درگیر شوند را به رختکن فرستادم و سایر بازیکنان روی نیمکت ماندند. ضمن اینکه حتی یک نفر از داوران یا ناظران از ما نپرسیدند که می خواهید بازی را ادامه دهید یا نه. بنابراین ما ترک زمین نکرده‌ایم. ضمنا آقای شاهمرادی به عنوان داور اول بازی هیچ گزارشی در مورد این اتفاقات ننوشت چون می‌دانست اگر خلاف واقع بنویسد،‌ عذاب وجدان خواهد گرفت. اما داوری که سوت اشتباه زده بود، گزارش اشتباهی هم رد کرد.

دبیری در ادامه به نکته جالبی در مورد عملکرد داور بازی تیمش با شهروند اشاره کرد و افزود: داور قبل از اینکه گل شهروند به ثمر برسد، سوت زده و خطای بازیکن حریف را گرفته بود. اما می گوید به خاطر گل، سوت زده است. در حالی که در فوتسال برای گل، سوت نمی زنند! به هر حال داور تحت فشار تماشاگرانی که مدام علیه ناموسش فحش می دادند، سوت اشتباه زد. ضمنا هیچ یک از فحاشی هایی که توسط تماشاگران شده، در گزارش نوشته نشده است. اما اگر در بازی های خانگی ما با تماشاگران با کفاشیان شوخی هم کنند، گزارش می‌شود! نمی دانم ما چه گناهی داشتیم که به این شکل علیه ما تصمیم گیری کردند. در گزارش نوشته شده که از افشین دبیری به خاطر خونسردی تشکر می کنیم. این مصداق هندوانه زیر بغل گذاشتن است. از ما قدردانی می کنند تا بازی را پنج بر صفر اعلام کنند!

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081107627
  • خبرنگار : 71438