یک فعال دانشجویی:

تغییر وزرا بسیار به موقع بود

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در خصوص جلسه کسب رای اعتماد برای وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، و آموزش و پرورش گفت: به نظر می‌رسد وزرای پیشنهادی امروز به اصطلاح ناپلئونی بتوانند رای اعتماد کسب کنند.

بامداد لاجوردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدنه رای دولت روحانی از طبقه متوسط است که مطالبات فرهنگی این طبقه باید در اولویت باشد و در این چند ساله اخیر وزرای تغییر یافته نتوانستند این مطالبات را به نحو شایسته‌ای پاسخ دهند. و دولت نیز در این راستا به تغییر این وزرا اقدام کرده است که بسیار به موقع و مثبت است.

وی همچنین در مورد مسائل  وزارت علوم نیز گفت: آقای روحانی یک بدنه رأی در دانشگاه دارد که خواه ناخواه باید به آنها هم توجه داشته باشد و در این راستا بهتر است به تحولات در وزارت علوم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. به همین دلیل مجلس و فراکسیون امید هم بهتر است دولت را به همین سمت هدایت کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه مسائل فرهنگی تغییر و تحولات کابینه مثبت به نظر می‌رسد و این قضیه باید در مورد وزارت علوم نیز ادامه پیدا کند؛ چرا که اولویت طبقه متوسط بیشتر مسائل فرهنگی و آموزش است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95081107587
  • خبرنگار :