در اربعین حسینی،

پلیس کرمانشاه ‌به مدد پلیس ایلام می‌آید

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: تمام محورهای ارتباطی بین ایلام و کرمانشاه در ایام اربعین تحت کنترل امنیتی و اطلاعاتی قرار می‌گیرد.

سرهنگ «محمدرضا  آمویی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، در مورد پوشش امنیتی محور حمیل –شباب و اسلام آباد-قلاجه در ایام اربعین، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پوشش امنیتی و انتظامی در محور حمیل- شباب و اسلام‌آباد غرب - قلاجه که حدفاصل استان ایلام و کرمانشاه است اندیشیده شده و پلیس کرمانشاه با تمام توان آماده ارائه هرگونه خدمات پلیسی به زائران در این محور است.

وی با بیان اینکه تمام رده‌های پلیسی استان کرمانشاه برای ایام اربعین آماده‌باش هستند، افزود: محورهای ارتباطی بین ایلام و کرمانشاه در ایام اربعین تحت کنترل امنیتی هستند.

 آمویی از زائران خواست به‌صورت جدی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد سفری و بدون حادثه و خاطره‌انگیز و دشمن‌شکن باشیم.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پلیس کرمانشاه در همه رده‌ها آماده هرگونه عملیات و برخورد قاطع با بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای زائران اربعین است و در این زمینه بدون اغماض برخورد می‌شود.

 سرهنگ «فضل‌الله شیری» رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه نیز به ایسنا گفت: دو محور حمیل- دهستان منصوری- تنگه قیر شباب و محور اسلام‌آباد غرب، قلاجه تحت کنترل ترافیکی و قرار می‌گیرد و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بابیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌های این دو محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌شده و  تا اربعین رفع مشکل شوند، تصریح کرد: پلیس‌راه استان کرمانشاه راه‌های ارتباطی بین ایلام و کرمانشاه در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد و با هرگونه تخلف حادثه‌ساز برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه ایجاد هرگونه موکب باید با نظر پلیس‌راه باشد تا شاهد گره ترافیکی نباشیم، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم، آرامش و ترافیک بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.

شیری با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای روان‌سازی ترافیک در این دو محور استفاده می‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌صورت شبانه -روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند. 

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95081006764
  • خبرنگار :