مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با نمایندگان همکاری می‌کنیم

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن تقدیر از توجه و حساسیت فرهنگیان عضو موسسه و فعالان صنفی معلمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اصحاب رسانه، از آن به عنوان یک فرصت مغتنم برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی موسسه در راستای ثروت آفرینی و سودآوری حداکثری برای فرهنگیان عضو نام برد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا ناصری یکی از اولویتهای خود را شفاف سازی فعالیت های موسسه عنوان کرد و گفت: فرهنگیان یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه هستند و به عنوان اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان حق دارند از تمامی اتفاقات مالی، سرمایه گذاری و سودآوری که در موسسه اتفاق می افتد به طور کامل اطلاع داشته باشند. موسسه این حق را به رسمیت شناخته و اطلاعات روزآمد را تا جایی که به بعضی قراردادها و فعالیت های تجاری لطمه ای وارد نمی کند، در معرض دید اعضای موسسه و افکار عمومی قرار می دهد.

وی افزود: از این رو استراتژی اطلاع رسانی فعالیتها به طور جدی در دستور کار قرار می گیرد و هدف آن معرفی موسسه به تمامی فرهنگیان عضو در سراسر کشور خواهد بود.

ناصری با اشاره به اینکه ٢١ سال فعالیت موسسه و پشتیبانی فرهنگیان از این مجموعه نشان دهنده اعتماد معلمان است تصریح کرد: البته این بدان معنی نیست که سهامداران موسسه نتوانند نسبت به عملکرد مدیران موسسه انتقاد کنند بلکه پاسخگویی به فرهنگیان یکی از اولویت ها خواهد بود.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد تحقیق و تفحص از موسسه گفت: تحقیق و تفحص حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و در راستای شفاف سازی فعالیتهای صندوق و صیانت از منافع فرهنگیان، همکاری کامل با هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را وظیفه خود می دانیم.

دکتر ناصری همچنین ضمن تقدیر از فعالیت رسانه ها و بازتاب اخبار و موفقیت های موسسه، به نقش بی بدیل خبرگزاری ها، روزنامه ها و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امر اطلاع رسانی و شفاف سازی اشاره کرد و یادآور شد: جایی که پای منافع فرهنگیان در میان باشد رسانه ها باید با حساسیت بیشتری موضوع را دنبال کنند و منافع فرهنگیان و همچنین اخلاق رسانه ای را فدای منافع و اغراض عده ای خاص قرار ندهند.

وی افزود: از نظر من رسانه ها باید به عنوان یک فرصت بی نظیر برای اطلاع رسانی و شفاف سازی در نظر گرفته شوند که البته وظیفه نظارت بر فعالیت های موسسه را نیز از طرف فرهنگیان و افکار عمومی برعهده خواهند داشت.

ناصری تصریح کرد: انتظار ما این است که رسانه ها ضمن انتقاد از کاستی ها و مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان، موفقیت ها و پیشرفت های واقعی موسسه را نیز به جامعه فرهنگیان منعکس کنند تا امید را در دل آنها زنده کنند. وظیفه ما انعکاس واقعیت هاست، اگر بخش اندکی از این واقعیتها کاستی‌هایی است که با حساسیت به آن پرداخته شده است باید به بخش بزرگتر این واقعیتها که خدمات این موسسه بزرگ اقتصادی به جامعه فرهیخته فرهنگیان است نیز پرداخته شود.

مدیرعامل موسسه ضمن تقدیر از تلاش نهادهای نظارتی به واسطه نقش پررنگ و تاثیر گذارشان در حراست از دارایی های و منافع فرهنگیان عضو موسسه گفت: نهادهای نظارتی به وظایف خود واقف بوده و به طور حتم هر پرونده ای را تا زمان رسیدن به نتیجه دنبال کرده و سر سوزنی از منافع فرهنگیان نخواهند گذشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، وی در پایان یادآور شد: بنابراین مدیران موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بدون تاثیر پذیری از حواشی ایجاد شده طی ماه های اخیر به فعالیت های اقتصادی در موسسه و شرکتهای تابعه به صورت بی وقفه ادامه خواهند داد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه نیز خواهشمندیم که در این مسیر به یاری ما بیایند زیرا هدف اصلی ما باید کسب سودآوری و ارزش افزوده برای فرهنگیان و ارائه خدمات شایسته به این افراد باشد.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 95080301949
  • خبرنگار :