پورکیانی: درگیری بین هواداران استقلال و پرسپولیس بود!

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید هواداران تیمش نقشی در درگیری‌های بازی با پرسپولیس نداشتند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درگیری هواداران در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس توضیح داد: ما فیلم بازی را بازبینی کردیم. کسانی که درگیر شدند،‌ هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند و ربطی به تیم استقلال خوزستان ندارند. هر کسی که وارد ورزشگاه شود، هوادار استقلال خوزستان نیست. جایگاه هواداران ما در ورزشگاه مشخص است. آنها در ضلع چپ ورزشگاه حضور دارند و در بازی تیمشان با پرسپولیس کوچکترین کاری نکردند.

وی درباره احتمال محرومیت هواداران استقلال خوزستان و جریمه باشگاه افزود: از طرف کمیته انضباطی هر تصمیمی گرفته شود، خیر است. آنها تصمیم گیرنده هستند و مطمئنیم آقای حسن زاده بدون بررسی هیچ کاری نمی‌کند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد صحبت‌های سرمربی تیمش مبنی بر احتمال کناره‌گیری به خاطر مشکلات مالی، خاطرنشان کرد:‌ ابتدا باید بگویم این صحبت ها در نشست خبری مطرح شده و آقای پورموسوی در این مورد صحبتی با باشگاه نکرده است. به هر حال او متعلق به باشگاه استقلال خوزستان و این شهر است و قطعا در تیم خواهد ماند.

پورکیانی در مورد برنامه استقلال خوزستان پیش از بازی هفته دهم لیگ به ایسنا گفت: بعد از بازی خوبی که مقابل پرسولیس انجام دادیم،‌ دو روز استراحت داشتیم و از امروز(یک شنبه) دوباره تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم. بازیکنان تا چهارشنبه در زمین اختصاصی استقلال خوزستان تمرین کرده و سپس راهی اصفهان می شوند تا برای بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن آماده شوند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95080201174
  • خبرنگار : 71438