به گزارش ایسنا، سید جعفر تشکر هاشمی در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه در برخی از مناطق شهرداری تهران تعبیر اشتباهی مبنی بر ابلاغیه ساماندهی کارکنان و تعدیل نیرو بیان شده است، گفت: اینگونه بیان شده است که باید سالانه 4 درصد از نیروی انسانی شهرداری تهران کاسته شود، اما باید اعلام کنم که درصد مذکور با بازنشسته شدن همکاران و برخی ریزش های سازمانی محقق می شود.
وی تصریح کرد: در هیچ یک از معاونت ها، مناطق ، شرکت ها و سازمان های مختلف شهرداری تهران هیچ کاهش اجباری نیروی انسانی وجود ندارد. همچین طبق تاکیدات شهردار تهران نباید برای پر کردن سقف 4 درصد در این ابلاغیه از همکاران فعال و کارآمد خود تعدیل نیرو داشته باشیم.
تشکری هاشمی با بیان اینکه با جدیت به دنبال ساماندهی نیروهای شرکتی در شهرداری تهران هستیم، گفت: دستورالعمل اجرایی این مهم در دست تدوین است و انشاء الله درآینده به صورت تدریجی به اجرا در می آید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات دوره ای بازدید از مناطق22 گانه پایتخت به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف های موجود و بهبود امور برگزار می شود، بیان کرد: منطقه 3 به سبب اینکه در موقعیت مناسبی از شهر قرار دارد مشکلات کمتری نسبت به سایر مناطق دارد. البته برخی از مشکلات خاص منطقه نیازمند بررسی است.
تشکری هاشمی تاکید کرد: معتقدیم باید مسیر ارتقای شغلی و شایسته سالاری در مناطق شهردای تهران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
معاون شهرداری تهران با بیان اینکه نظام ارتقای تحصیلی کارکنان به شکل شایسته دنبال می شود، افزود : افراد باید در جایگاه های مناسب خود بکار گرفته شوند. اکنون با کسری نیرو برای فعالیت های با سطح تحصیلات پایین تر مواجه هستیم ، معتقدم کارآمدی ما در صورتی که افراد در جایگاه های متناسب قرارگیرند، افزایش می یابد .
وی با اشاره به برگزاری آموزش های مهارتی در مناطق و سازمان های مختلف شهرداری خاطرنشان کرد: آموزش های مهارتی باید در جهت مهارت افزایی باشد چرا که هدف از انجام این کار تنها افزایش حقوق و پاداش نیست بلکه ارتقای سطح آموزشی کارکنان و تواندسازی آنها در امور محوله مورد هدف است .
معاون شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در شهرداری تهران گفت: فلسفه وجودی ما مسوولان که در جایگاه فعلی قرار گرفته ایم رسیدگی به درخواست ها و خدمت به شهروندان است . باید ارباب رجوع از عملکرد ما راضی باشد و سعی در بهبود خدمات بهتر برای مراجعه کنندگان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بنا بر اعلام سازمان بازرسی شهرداری تهران (1888) میزان رضایتمندی در منطقه 3 بالاست، اظهارکرد: نسبت به ارزیابی های گذشته نیز 37.2 درصد افزایش تکریم ارباب رجوع در این منطقه داشته ایم.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، تشکری هاشمی با بیان اینکه تکریم شهروندان باید به عنوان یک فرایند دائمی و پیوسته از سوی تمامی پرسنل شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: فلسفه وجودی معاونت توسعه منابع انسانی تحقق بالندگی ، رشد و تعالی کارکنان است.
انتهای پیام