حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از برگزاری الکترونیکی انتخابات هیات نظارت

انجمن‌های صنفی کارفرمایی مدیران نشریات از برگزاری الکترونیکی انتخابات نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات حمایت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی انجمن صنفی مدیران رسانه، این انجمن با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از برگزاری الکترونیکی انتخابات نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات علام کرده است.

در متن این بیانیه آمده است:

«حضور دموکراتیک و چهار برابری شرکت‌کنندگان در نخستین انتخابات الکترونیکی کشور نسبت به انتخابات غیرالکترونیکی دوره قبل و ضرب سکه این افتخار به نام مطبوعات و مدیران مسؤول رسانه‌های کشور، آنقدر افتخارآمیز هست که شیطنت برخی رسانه‌های افراطی و تحریکات یک نماینده دلواپس نتواند ابعاد مختلف این حرکت نو را تحت الشاع قرار دهد.

حدود ۱۷۰۰ مدیر مسؤول از سراسر کشور در فرصتی عادلانه در انتخاباتی که به تایید نمایندگان قوای قضائیه و مقننه رسیده و پلیس فتا نیز ناظر سامانه رای گیری بوده، شرکت کرده‌اند اما برخی رسانه‌ها که رانت‌های دریافتی‌شان نشان از خط کشی‌های سیاسی‌شان دارد و نه دغدغه‌های صنفی، به بهانه نامزد منتخب، انتخابات الکترونیکی را منکوب می کنند.
امید است مسؤولان ذی‌ربط در برگزاری و نظارت بر کلیه مراحل این انتخابات استثنائی (مشارکت ۴ برابری نسبت به دوره های قبل، کاهش ۳۰۰ درصدی هزینه های برگزاری، تسهیل و شفافیت در اعلام نتایج و مهمتر از همه رعایت عدالت کشوری در برپایی انتخابات) این افتخار را پاس دارند.

ما اهالی مطبوعات و نمایندگان انجمن های صنفی کارفرمائی، ضمن تبریک به اعضای محترم هیات نظارت بر مطبوعات به خصوص نمایندگان قوای مقننه و قضائیه برای جسارت در عمل به قانون در برگزاری نخستین انتخابات الکترونیکی، تلاش متضررین برای مخدوش نشان دادن این انتخابات را نشانه استیصال از حضور پرقدرت رسانه ها در یک اتفاق رسانه ای و با هدف تخریب گسترش این حرکت ملی در سایر انتخابات قلمداد می کنیم.»

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95072816811
  • خبرنگار :