افزایش 60 درصدی تردد در جاده‌های منتهی به مهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس پلیس‌راه ایلام از افزایش 60 درصدی  تردد خودروها در ایام تاسوعا و عاشورا در جاده‌های استان بخصوص محور ایلام -مهران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ «محسن ناصری» در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تردد زائران ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه آمارها تردد زائران در جاده‌های استان بخصوص محور ایلام به پایانه مرزی مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در ایام تاسوعا و عاشورا 60 درصد افزایش پیداکرده است.

وی بابیان اینکه در این ایام با استقرار 28 گشت محسوس و نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان با قاطعیت با تخلفات برخورد کردیم و نتیجه برخوردها رخ ندادن تصادف در این محور بود، افزود: در ایام تاسوعا و عاشورا هیچ‌گونه تصادف فوتی و جرحی در سطح جاده‌های استان رخ نداد.

ناصری خاطرنشان کرد: از این به بعد هرچه به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم تردد در جاده‌های استان بخصوص مرز مهران بیشتر و بیشتر می‌شود بنابراین از زائران درخواست داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند و از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند تا سفر سالم و بدون حادثه داشته باشند.

 وی گفت: تردد اتوبوس‌ها در جاده‌های استان بخصوص به سمت پایانه مرزی مهران در این ایام افزایش داشته است.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید بر اینکه جاده‌های استان بخصوص محور ایلام  - مهران در جاده‌های در حال انجام عملیات عمرانی و دارای اختلاف شانه جاده است، خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تضمین کننده سفری سالم و بدون حادثه برای زائران است.

ناصری با اشاره به اینکه با افزایش حجم تردد در جاده‌های استان گشت‌های پلیس‌راه افزایش پیدا می‌کند و بدون تعارف با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قانونی می‌شود، افزود: به‌صورت شبانه -روزی جاده‌های استان تحت کنترل قرار دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95072413450
  • خبرنگار :