یدالله سلیمانی: عملکرد داور ژاپنی خوب بود

کارشناس داوری ضمن تبریک برد تیم ملی به تمامی مردم ایران از تیم داوری مسابقه تشکر کرد و گفت: سوت‌های داور ژاپنی کاملا درست و به جا بود.

یدالله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام رضایت از عملکرد تیم داوری بازی گفت: به جز چند اشتباه کوچک، تیم داوری در این مسابقه سوت‌های به‌موقعی زد و باید از این تیم داوری تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در نیمه اول فقط ۱۰ بار سوت داور به صدا درآمد خاطرنشان کرد: این تعداد پایین خطا نشان از بازی خوب و جوانمردانه دو تیم و همکاری تماشاگران دارد و هدف اصلی تیم‌ها یعنی بازی کردن فوتبال است.

این کارشناس داوری با اشاره به اشتباهات کوچک تیم داوری گفت: تاخیر ۴ و ۳ دقیقه‌ای در شروع دو نیمه اول و دوم از ضعف‌های داور ژاپنی بود که باید این ضعف‌ها از بین برود چرا که نمره منفی برای این داور خوب است.

وی در ادامه به چند تصمیم درست و بجای تیم داوری اشاره کرد و گفت: اخطار به بازیکن کره در دقیقه ۴۲ به خاطر خطا روی علیرضا جهانبخش و اعلام آفسایدها در دقیقه ۵۰، ۵۲ و ۵۳ بازی از جمله این تصمیم‌های درست بود.

سلیمانی در پایان صحبت‌های خود گفت:‌ تبریک جانانه‌ای به تیم داوری و تیم ملی و مردم ایران عرض می‌کنم و ایام سوگواری اباعبدالله (ع) را تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۵ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95072012361
  • خبرنگار :