اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری ایران مورد تایید UCI

اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری ایران مورد تایید اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI ) قرار گرفته است و این فدراسیون مشکلی برای برگزاری انتخابات ندارد.

به گزاش ایسنا، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در سال 91 و پس از تعلیق ایران خواستار اصلاح اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری شد که این فدراسیون نیز پس از  اصلاح ، آن را به  UCI ارسال کرد.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در بهمن 92 نیز با ارسال نامه ای به ایران اعلام کرد: "روند مطابق سازی اساسنامه فدراسیونبا قوانین (UCI) طی شده و طبق آن رئیس فدراسیون نیز در انتخابات مشخص شده است.

علاوه بر این، با توجه به مدارکی که دریافت کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که فدراسیون شما اکنون مطابق قوانین است و ما می‌توانیم انتخابات آقای خسرو قمری را به رسمیت بشناسیم. کنفدراسیون آسیا هم در جریان این تصمیم گیری قرار داده شده است."

UCI حدود یک ماه و نیم پیش نیز دوباره خواستار اساس نامه فدراسیون دوچرخه سواری شد که فدراسیون ایران آن را ارسال کرده  که مشکلی در آن وجود نداشته است.

از آنجا که دوچرخه سواری یکی از فدراسیونهایی است که انتخابات آن باید بزودی برگزار شود، با توجه به تایید اساسنامه آن مشکلی برای برگزاری انتخابات ندارد .

 انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95071106451
  • خبرنگار : 71468