فرماندار تهران:

خشونت در برخی از کشورها جزو واحدهای درسی شده است

فرماندار شهر تهران گفت: امروز خشونت در سطح دنیا و منطقه به یکی از واحدهای درسی برخی از کشورها در آمده است، برخی از آنها حتی در صدد از بین بردن اسلام هستند. با توجه به این موارد جوانان ما باید تلاش کنند تا بیش از پیش پاسدار ارزش‌های انقلاب و اسلام باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عیسی فرهادی در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی 96-95 در مدرسه پسرانه دکتر شریعتی واقع در منطقه 2 با بیان اینکه یک میلیون و 100 هزار دانش آموز و 100 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید تحصیل خواهند کرد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان دیروز با هدایت و راهنمایی امام خمینی (ره) کارهای بزرگی انجام دادند؛ آنها انقلاب را پیروز کردند و در جنگ تحمیلی دشمن را شکست دادند.

وی ادامه داد: 36 هزار دانش آموز و 4000 معلم در زمان جنگ شهید شدند پس از جنگ سال ها مبارزه با استکبار توسط آنها ادامه داشت و در عین حال آنها زیر ساخت های کشور را توسعه دادند. توسعه نظام آموزشی در کشور ما امروزه به گونه ای است که 30 درصد از ظرفیت جامعه دانشگاهی با وجود 5 میلیون دانشجو خالی مانده است و نظام جمهوری اسلامی چنین ظرفیتی را ایجاد کرده است.

فرهادی با اشاره به جنگ های منطقه ای خاطر نشان کرد: علی رقم اینکه استکبار جهانی با حضور در منطقه به دنبال خونخواری کشورهایی مثل افغانستان، سوریه، یمن و عراق است، کشور ما ایران با تدبیر دولت تدبیر و امید و با هدایت رهبری و همچنین استقامت ملتش توانست به یکی از امن ترین نقاط جهان تبدیل شود.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 خاطر نشان کرد: امروز همه دنیا می دانند که کشور ما با تدبیرش توانسته مهمترین کشورهای دنیا را به پای میز مذاکره بیاورد. ایران از آنها خواسته تا مسیر انحرافی را طی نکنند و اگر نتیجه برجام همین توانمندی ایران در مقابل کشورهای قدرتمند دنیا باشد باید بگوییم که برایمان کافیست.

فرماندار شهر تهران خطاب به جوانان گفت: دانش آموزان و جوانان باید این دستاوردهای بزرگ را پاسداری کنند. دفاع از استقلال و آزادی با توجه به توسعه هایی که زیرساخت هایش توسط نظام انجام شده است بر عهده نسل جوان کشورمان است.

وی ادامه داد: امنیت حاکم در ایران را نظام برقرار کرده و دولت توانسته سیاست خارجی را ارتقاء دهد و زیرساخت ها را برای توسعه کشور فراهم کند؛ از این رو است که می گوییم تمام زیرساخت‌ها برای بالندگی جوانان و نوجوانان ایران وجود دارد.

خشونت به یکی از واحدهای درسی برخی از کشورها در آمده است

فرهادی همچنین گفت: امروز خشونت در سطح دنیا و منطقه به یکی از واحدهای درسی برخی از کشورها در آمده است، برخی از آنها حتی در صدد از بین بردن اسلام هستند. با توجه به این موارد جوانان ما باید تلاش کنند تا بیش از پیش پاسدار ارزش‌های انقلاب و اسلام باشند.

فرماندار شهر تهران در پایان با اشاره به آغاز روز سرشماری نفوس و مسکن خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه در جهان آمار صحیح سرشماری هاست از امروز تا 23 مهر این سرشماری به صورت اینترنتی صورت می گیرد و با توجه به دسترسی فراوان مردم شهر تهران انتظار داریم تا همه مردم این شهر از طریق سایت مربوطه ثبت نام خود را انجام دهند و نیازی به آمارگیر حضوری نداشته باشند.

فرماندار شهر تهران گفت: یکی از شاخصه های مهم جهانی آمار صحیح سرشماری هاست از مردم شهر تهران انتظار می رود از امروز تا 23 مهر از طریق سامانه های اینترنتی آمار نفوس و مسکن خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95070300961
  • خبرنگار : 71511