اجلاسیه 4000 شهید گلستان برگزار می‌شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت کمیته اقشار و مردم، اظهار کرد: باید در برگزاری اجلاسیه، رویکرد حضور و نقش‌سازی مردم را هدف‌گیری کنیم و هرچه حضور مردم پررنگ تر باشد نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

به گزارش ایسنا،دکتر حسن صادقلو در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4000  شهید استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور،اظهار کرد: باید مفاهمه عمومی در استان و در بین سامانه‌های نقش ساز همچون دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان ایجاد شود و کمیته اقشار راهکارهای ایجاد این فهم عمومی را بررسی و اجرایی کند.

وی با اشاره به تدوین تقویم دیدار با خانواده‌های شهدا، یادآور شد: آنچه در مصوبات کمیته‌ها باید مدنظر قرار گیرد کیفی سازی مصوبات است و نه افزایش کمی آنها.

وی همچنین گفت: باید زمین احداث دهکده مقاومت هر چه سریعتر مشخص شود و همچنین مسئله تلویزیون شهری نیز زودتر به نتیجه برسد.

استاندار گلستان  ادامه داد: اجلاسیه 4000 شهید و یادواره‌هایی از این دست در واقع میثاقی با شهیدان جهت ادامه راه آنها و انتقال پیام این عزیزان به نسل امروز و نسل‌های آتی است. همچنین باید برای نقش‌سازی خانواده‌های شهدا و اصحاب شهدا برنامه‌ریزی و در شناساندن نقش و اقدام خانواده شهیدان برنامه عملیاتی ارائه شود.

همچنین در این جلسه سردار صادقی فرمانده «سپاه نینوا»ی استان گلستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری اجلاسیه ارائه کرد و افزود: گلستان تنها استانی است که برنامه‌های اجلاسیه را در تمام استان گسترده است و تلاش داریم با غیرمتمرکز کردن برنامه کیفیت اجرا را افزایش دهیم.

همچنین در این جلسه مسئولین کمیته‌ها گزارشی را از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی کمیته متبوع خود ارائه کردند.

اجلاسیه بزرگداشت4000 شهید استان گلستان 25 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95061711799
  • خبرنگار :