به گزارش ایسنا، سید اکبر علوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر بن کارت به صورت کاغذی و الکترونیک بنابر نیاز مشتری بعد از طی کردن مراحل مربوطه قابل ارائه است.
وی افزود: نحوه صدور و دریافت بن الکترونیک به این صورت است که متقاضی پس از اعلام در خواست جهت صدور بن کارت الکترونیک به شرکت شهروند باید مبلغ مورد نظر خود را به حساب شهروند واریز کنند.
علوی با اشاره به این که شرکت شهروند مکاتبات اداری لازم را با بانک عامل انجام می دهد، خاطر نشان کرد: پس از طی این مرحله، مشتری اطلاعات مورد نظر خود را اعم از شارژ، با نام یا بی نام، منابع تخصیصی به هر کارت و.. ارائه می دهد، تا برای بانک ارسال شود.
بر اساس گزارش تهران سما، مدیرعامل فروشگاه های شهروند در پایان تاکید کرد: در مدت حداکثر یک هفته با توجه به حجم کاری، کارت متقاضی توسط بانک مذبور، صادر می شود.
انتهای پیام