جانشین فرمانده ناجا:

برخورد با ناهنجاری‌ها از ورودی‌ استان‌ها انجام شود

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر ضرورت برخورد با ناهنجاری‌ها از ورودی‌ استان‌ها خواستار تعامل و همکاری بیشتر سپاه، بسیج و سایر دستگاه های فرهنگ ساز در طرح دریا شد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در چهارمین جلسه اطلاعات ناجا در ساری گفت: نباید همه اقدامات مقابله‌ای به عمق شهرستان ها و سواحل دریا ختم شود بلکه باید از ورودی استان ها با ناهنجاری های اجتماعی برخورد شود.

وی با تاکید بر ضرورت بسیج دهیاران، بخشداران و شهرداری ها و مسئولان شهری، در اجرای طرح دریا و مسئول سازی دستگاه ها در ایجاد امنیت و آرامش سواحل دریا، گفت: هر اندازه حضور عناصر فرهنگی ، مذهبی و روحانی در گروه های جهادی و تبلیغی در سواحل دریا بیشتر شود، فضاسازی فرهنگی برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در سواحل دریا بیشتر خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مطرح شدن اجرای طرح سالم سازی دریا در شورای فرهنگ عمومی، تعامل و همکاری بیشتر سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌های فرهنگ ساز در طرح دریا را خواستار شد و  بر ساماندهی،سازماندهی و نظارت مستمر بر شهرک‌های ساحلی و همچنین نظارت بر غرفه ها و صنوف در سواحل دریا تاکید کرد.

سردار مومنی بر اقدامات ایجابی و اجرای طرح های مقابله ای با ناهنجاری های اجتماعی از ورودی استان های شمالی تاکید کرد و افزود: نباید همه اقدامات به عمق شهرستان ها و سواحل دریا ختم شود بلکه باید از ورودی استان با این ناهنجاری ها برخورد شود.

وی بر مسئول سازی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر تاکید کرد و گفت: امنیت اخلاقی، امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه شرعی و تکلیف قانونی است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا در پایان با تاکید بر تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی و هشداری در مبادی ورودی استان های شمالی بین مسافران، تصریح کرد: هر چقدر تعامل با مردم بیشتر شود، شرایط و مسئولیت سازی بهتری انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95050113607
  • خبرنگار :