گلبارنژاد: تمام تلاشم کسب سکو در تایم تریل پارالمپیک است

تنها رکابزن پارالمپیکی در بازی‌های ریو اظهار کرد تمام تلاشم بر این است که در تایم تریل روی سکو قرار بگیرم.

بهمن گلبار نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیتش برای شرکت در دو ماده تایم تریل و جاده اظهار کرد: جاده رشته تخصصی من است و مدت 15 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم. در پارالمپیک لندن که برای اولین بار در این رشته شرکت کردم، به مقامی بهتر از بیست و یکم دست پیدا نکردم اما در تایم تریل که از پارالمپیک لندن فعالیت خود را در این رشته آغاز کردم، به دلیل این که از نظر کلاس بندی پزشکی ادغامی در آن صورت نگرفته است، شانس زیادی برای کسب بهترین نتیجه‌ و حتی سکو دارم. در رقابت‌های پارالمپیک جاده به دلیل ادغام پزشکی، باید با کسانی رقابت کنم که از نظر جسمانی سالم‌تر و به مراتب قوی‌تر از من هستند. به همین خاطر در تایم تریل شانس خود را بیشتر از جاده می دانم. البته در جاده نیز ناامید نیستم و روزی 100 تا صد و بیست کیلومتر و حتی تا صد و هشتاد کیلومتر رکاب می‌زنم تا ناکامی که در لندن داشتم را در ریو جبران کنم.

گلبارنژاد در ادامه اظهار کرد: به خاطر این که تنها نماینده رشته دوچرخه‌سواری پارالمپیک هستم و حریف تمرینی ندارم، سعی می‌کنم با شرکت در اردو افراد سالم، تمرینات خود را با تیم ‌ملی دوچرخه‌سواری دنبال کنم تا در بهترین شرایط خود را برای رقابت‌های پارالمپیک آماده کنم. بنابراین از 22 مرداد ماه برای شرکت در آخرین اردوی تیم پارالمپیکی دوچرخه‌سواری راهی زنجان خواهم شد تا تمرینات خود را با تیم ‌ملی دوچرخه‌سواری افراد سالم از جمله مهدی سهرابی و بهنام ملکی پیگیری کنم.

وی در ادامه اضافه‌ کرد: برای این که وسایل تمرینی‌ام به روز و استاندارد باشد و از دوچرخه‌سواران سایر کشورها از نظر تجهیزات عقب نمانم، سعی می‌کنم با هزینه شخصی دوچرخه‌ام را مرتب تعویض کنم. البته فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون دوچرخه‌سواری تا حد الامکان حمایت لازم را به عمل می آورند.

گلبار نژاد در پایان تصریح کرد: یک رکابزن آماده در سطح آسیا هستم، نه جهان. برای مطرح شدن در جهان فاصله زیادی دارم اما با تمام این اختلاف فاصله تلاش خواهم کرد، بهترین نتیجه‌ را در ریو کسب کنم.

انتهای‌ پیام

  • پنجشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: المپیک ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95050113121
  • خبرنگار : 90047