تشکر "رگولاتوری" از آمادگی بالای ایرانسل در حادثه شهران

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه‌ای رسمی، از آمادگی بالای شبکه ایرانسل در حادثه شهران و ارائه خدمات این اپراتور به مشترکان همراه اول تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل، آتش‌سوزی در خط لوله گاز در منطقه شهران تهران در سحرگاه ۲۸ خرداد ۹۵، منجر به قطع کامل خطوط انتقال اصلی و جایگزین فیبرنوری همراه اول شده و ارتباطات مشترکان این اپراتور در منطقه شمال غرب تهران را دچار مشکل کرده بود.

ایرانسل اعلام کرد: در ساعت ابتدایی وقوع این حادثه و با هماهنگی انجام شده بین اپراتورهای تلفن همراه، با برقراری رومینگ ملی و میزبانی ایرانسل، امکان استفاده از شبکه ایرانسل برای مشترکان همراه اول حاضر در منطقه شمال غرب و غرب تهران ممکن شد.

همچنین از نخستین ساعات وقوع این آتش‌سوزی، متخصصان و مدیران شبکه شرکت ایرانسل با حضور در محل سانحه، اطمینان لازم از ثبات شبکه و تسهیل در امدادرسانی را کسب کرده و اقدامات لازم برای مدیریت بحران را انجام دادند.

در نامه‌ای که حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری خطاب به مدیرعامل ایرانسل ارسال کرده از آمادگی بالای شبکه ایرانسل در زمان وقوع بحران و ارائه خدمات و میزبانی این اپراتور از مشترکان سایر اپراتورها تقدیر شده است.

در این نامه آمده است: مراتب تشکر و قدردانی خود را از آمادگی بالای آن شرکت در شرایط بحرانی، میزبانی و ارائه خدمات به مشترکان سایر اپراتورها که باعث فراهم‌شدن امکان برقراری برای تمامی شهروندان شده است، اعلام می‌دارد.

بر اساس اعلام ایرانسل، علاوه بر حادثه شهران، در مشکل به وجود آمده برای شبکه همراه اول در استان یزد در روز ۲۸ تیر ۹۵ نیز همانند حادثه شهران، مشترکان این اپراتور از طریق رومینگ ملی، از خدمات شبکه ایرانسل استفاده کردند.

از زمان راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل، «طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری» اعمال شده و در مواقع بروز بحران، تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام می‌شود. به این ترتیب، شبکه ایرانسل در زمان وقوع حادثه شهران با مشکل یا اختلال فنی مواجه نشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050111111
  • خبرنگار : 30054