بهسازی محور «خانخودی – بیارجمند» با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان، از تکمیل و بهسازی محور «خانخودی – بیارجمند» در شرق استان سمنان با همت راهداران این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «سیدعبدالمجید نژادصفوی» با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش راهداران اداره راه و ترابری بیارجمند و با استفاده از امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات موجود این اداره‌کل 10 کیلومتر از محور راه اصلی خانخودی به بیارجمند در شهرستان شاهرود بهسازی و تعریض شد.

وی ادامه داد: عملیات خاکی بهسازی و تعریض محور بیارجمند خانخودی به‌صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اجرایی شده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با تقدیر از همکاران اداره راه و ترابری بیارجمند افزود: تاکنون تعریض 10 کیلومتر از مسیر را تکمیل و مابقی پروژه به‌طول 8 کیلومتر نیز در دست اقدام است که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نژادصفوی، از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پل‌های بخش دوم این محور خبر داد و خاطرنشان کرد: 58 دهنه پل بزرگ و کوچک در این محور قرار دارد که کار احداث و تکمیل آن‌ها توسط پیمان‌کار در حال انجام است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در پایان هزینه تقریبی این عملیات را که حدود 5 ماه به‌طول انجامیده را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95050106673
  • خبرنگار :