به گزارش ایسنا، روزنامههای روی دکههای روزنامهفروشی که با توجه به تیراژ پایین و میزان برگشتیها به نظر میرسد چندان جالب توجه مردم نیستند، وقتی بر روی مانتو و شال قرار میگیرند، مورد استقبال واقع میشوند.
مدتی است که مانتوها و شالهایی با طرح روزنامه به زبانهای انگلیسی و فارسی، تبدیل به مد روز شده و مورد استقبال مردم و برخی از هنرمندان واقع شده است و با نزدیک شدن به روز خبرنگار، گفته میشود که این شالها با طرحهای جدیدتری روانه بازار شدهاند.
یکی دیگر از دلایلی که این شالها توانستند نسبت به روزنامهها در جذب مخاطب بهتر عمل میکنند، این است که نام روزنامههایی با جناحهای مختلف سیاسی کشور که در واقعیت به ندرت کنار هم قرار میگیرند، در این طرحها کنار هم آمده است تا بتوانند هر سلیقهای را به خودشان جذب کنند.
انتهای پیام