اجرای طرح جامع مشترک ترافیکی، اطلاعاتی و عملیاتی در اربعین امسال

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تدوین طرح جامع ترافیکی ایلام، گفت: کاهش تلفات انسانی در جاده‌های استان از اصلی‌ترین راهبردهای پلیس در سال 95 و رزمایش اربعین است.

سردار «نورعلی یاری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با تأکید بر اینکه تدوین طرح جامع ترافیکی ایلام برای اربعین در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های گسترده دولت در سال‌های گذشته، وضع جاده‌ها در استان مناسب نیست و بنا داریم در حوزه پلیس‌راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، طرح جامع ترافیکی را تدوین کنیم و با اجرای آن، کشته‌های تصادفات را به حداقل برسانیم.

وی ساماندهی مراسم اربعین را به‌ عنوان یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری عنوان و تصریح کرد: اربعین یک برنامه ملی است که برای ما بسیار حائز اهمیت است و امسال بنا داریم یک طرح جامع مشترک ترافیکی، اطلاعاتی و عملیاتی را با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط در استان به مرحله اجرا درآوریم.

یاری، ادامه داد: با تدوین و اجرای این طرح در قرارگاه اربعین، مشکلات سال گذشته در حوزه راه، پارکینگ خودروها و خدمات‌رسانی، برطرف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بر اینکه کمبودهای جدی ایلام در حوزه اربعین را رفع کنند، تصریح کرد: دولت‌مردان و مسئولان کشور باید برای رفع کمبودها و نیازمندی‌های استان در اربعین حسینی چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه هر چند کارهای خوبی در استان انجام گرفته اما باید روند برخی فعالیت‌های انجام گرفته را تسریع کرد، گفت: اربعین یک روز ملی است و نیازمند کمک‌های کلان برای برگزاری این مراسم هستیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95040116198
  • خبرنگار :