یکپارچه شدن نرم‌افزارهای پست بانک

رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک از یکپارچه‌شدن نرم‌افزارهای این بانک برای ارایه خدمات با کیفیت و سریع به مشتریان خبر داد.

سید رحمان حسین‌پور، رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا، اظهارکرد: سرویس‌دهی جدید بانک به مشتریان نهایتا تا شهریورماه اجرایی می‌شود.
وی به گستردگی خدمات پست بانک در اقصی نقاط کشور اشاره کرد و افزود: ما در 12 هزار و 500 نقطه از کشور خدمات بانکی ارایه می‌کنیم که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
حسین‌پور به تاثیر این بانک در خدمات‌دهی به روستاییان پرداخت و بیان‌کرد: 96 درصد یارانه روستاییان از طریق پست‌بانک پرداخت می‌شود و این بانک 80 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.
رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک درباره دیگر خدمات این بانک به روستاییان، گفت: منابع جذب شده در روستاها از جمله دهیاری‌ها صرف تجهیز منطقه و اعطای تسهیلات در راستای اشتغال‌زایی در همان منطقه می‌شود.
وی درباره جذب منابع خارجی برای سرمایه‌گذاری در کشور اظهارکرد: ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و هم‌اکنون با 17 کشور اروپای، افریقای و آسیای ارتباط مالی و بانکی داریم.
حسین‌پور همچنین از تست سامانه جدید دریافت خبر داد و افزود: علاوه بر دستگاه‌های خودپرداز، سامانه خوددریافت را در مرحله تست داریم که جزو خدمات آتی پست بانک است.
وی همچنین به همکاری با اتحادیه جهانی پست (UPU) اشاره کرد و گفت: علاوه بر UPU با موسسه جهانی بانک‌های پس‌انداز (WSBI) در ارتباط هستیم که کمک کرد در دوران تحریم بتوانیم از ظرفیت‌های بانکی آن‌ها استفاده کنیم.
پست بانک در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشت.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95040114829
  • خبرنگار : 30054