یک نماینده مجلس:

از بحث حقوق‌های نجومی سوءاستفاده نشود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فیش‌های حقوقی نباید عامل تسویه حساب‌های سیاسی و سوءاستفاده شود و نباید در جامعه جنجال کرد.

به گزارش ایسنا  اردشیر نوریان در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسوولین دستگاه‌های مختلف باید با صداقت با مردم صحبت کنند. نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته‌اند مصوبات مجلس را با دستگاه‌های اجرایی استان درمیان گذارند.  لازم است اختلافاتی که مانع پیشرفت پروژه‌های بزرگ استان مثل فولاد سفید دشت شده‌اند، مدیریت و حل شوند تا سرمایه هزینه‌شده روی زمین نماند. تکمیل زنیجره فولاد در استان در حالی‌ که هنوز فولاد سفیددشت جای کار دارد و با مشکل آب نیز مواجه است منطقی به نظر نمی‌رسد و لازم است تکمیل طرح‌های قبلی در اولویت باشند. راه‌اندازی یک واحد تولید خودرو در استان لازم است.

وی اظهار کرد: روحیه اقتصاد مقاومتی یعنی روح بوجود آوردن ایده‌های نو و استفاده هوشمندانه از منابع و باید در بین مسئولین وجود داشته باشد.  موضوع فیش‌های حقوقی نجومی نباید عامل تسویه حساب‌های سیاسی و سوءاستفاده شود و مسائل این چنینی نباید در جامعه ایجاد جنجال کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که«انتظاری که از روند پیشرفت برجام وجود داشت، برآورده نشده است» گفت: دولت نباید اجازه دهد اشتیاقی که مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای داشتند به یاس تبدیل شود. طراحی‌های گسترده و عمیقی برای ناامن کردن کشور توسط دشمنان انجام شده است که سوءقصد به جان یکی از نماینده‌های مجلس از آن دسته است و نیروهای نظامی باید در کشور و استان باید از این مسائل جلوگیری نمایند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95040113866
  • خبرنگار :