تمهیدات آتش‌نشانی برای برگزاری نماز عید فطر در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات آتش‌نشانی برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات آتش‌نشانی برای برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران با بیان اینکه در این روز تمامی ۱۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تهران در آماده باش کامل هستند، گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده، شش دستگاه خودروی سنگین به همراه ۸۰ آتش‌نشان از بامداد روز عید فطر در قالب اکیپ‌های ۲ تا ۳ نفره در فضای داخلی مصلی استقرار خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۲۷ دستگاه خودروی سنگین، ۹ دستگاه موتور سیکلت نیز در بخش خارجی مصلی و معابر و مسیرهای منتهی به آن مستقر خواهند شد که این تجهیزات در اختیار ۹۰ نفر از آتش‌نشانان قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه مدیران ارشد آتش‌نشانی نیز در این روز حضور خواهند داشت، اظهارکرد: استقرار آتش نشانان از ساعات اولیه بامداد روز عید فطر آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت ادامه خواهد شد.

ملکی از نمازگزاران خواست: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود، موضوع را به عوامل آتش‌نشانی مستقر در محل یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند و از انجام اقدامات عجولانه پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95040108187
  • خبرنگار : 71431