توصیه‌های وزیر ورزش به اعضای جدید هیات مدیره سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توصیه کرد یکصدایی، حرکت بر اساس قانون و مقررات و توجه به هویت فرهنگی دو باشگاه را مد نظر داشته باشند

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست‌های جداگانه با اعضای جدید هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آنها توصیه کرد یکصدایی، حرکت بر اساس قانون و مقررات و توجه به هویت فرهنگی دو باشگاه را مد نظر داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان ابتدا با اعضای جدید هیات مدیره استقلال دیدار کرد. بهرام افشارزاده سرپرست، مسعود معینی، شهاب جهانیان و حسن زمانی اعضای هیات مدیره استقلال در این نشست بودند.

در ابتدای این جلسه بهرام افشارزاده گزارشی از وضع حال حاضر باشگاه ، تعداد بازیکنانی که با نطر سرمربی تیم جذب کرده اند، نحوه قراردادها و میزان آن را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساند. سرپرست باشگاه استقلال گفت: تمامی نشست‌های هیات مدیره صورتجلسه می‌شود و روند تصمیم‌گیری روشن است و نکته مهم در قرارداد  تمامی بازیکنان این است که مالیات بر عهده خود آنهاست.

شهاب جهانیان عضو هیات مدیره استقلال هم با اشاره به نظارت هیات مدیره بر میزان درآمدها و هزینه کردهای باشگاه استقلال گفت: در قراردادهای بسته شده با بازیکنان کاملا روشن و شفاف جلو رفته‌ایم و اسیر جو و هیاهوی بازار نقل و انتقالات نشدیم و قطعا پاسخگو خواهیم بود.

در ادامه نشست هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش و جوانان، نصرالله سجادی معاون قهرمانی گفت: سال گذشته استقلال در مجموع خوب بود ولی نکته مهم برای مدیریت هر دو باشگاه حرکت بر اساس درآمد و هزینه است. استقلال امسال باید در مسابقات آسیایی هم شرکت کند و انتظار هوداران از مجموعه تیم بالاست.

وزیر ورزش و جوانان بعد از دیدار با استقلالی‌ها، پذیرای هیات مدیره پرسپولیس بود. طاهری، گرشاسبی، زادمهر، کاشانی و گلزاده اعضای حاضر در این جلسه بودند. طاهری سرپرست باشگاه در ابتدا این نشست گزارشی از فعالیتهای اداری و مالی باشگاه ارائه کرد.

گودرزی با تشکر از اقدامات مجموعه مدیران پرسپولیس گفت: ثبات و آرامش و پرهیز از تنش بهترین فرصت برای پرسپولیس و موفقیت این تیم است.

یکصدایی، شفافیت مالی به خصوص در موضوع قراردادها با بازیکنان و حامیان مالی و پاسخگویی سریع و صریح حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی باشگاه و منفعل نبودن نسبت به مسایل پرسپولیس و نظارت حقوقی بر شرایط قراردادها به خصوص با حامیان مالی از جمله توصیه‌های وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره پرسپولیس بود

گودرزی اضافه کرد: تمامی تصمیم‌های هیات مدیره بایستی بر مدار قانون و مقررات باشد و هیات مدیره نقش اصلی را ایفا کند.

وزیر ورزش و جوانان توجه به هویت و ارزش‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های مهم هیات مدیره پرسپولیس دانست و گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس الگوهای فرهنگی هستند و حتما باشگاه برای موضوعات فرهنگی باید برنامه منظم و موثر داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از هیات مدیره هر دو باشگاه می‌خواهم که در پایان فصل نقل و انتقالات تمام قراردادها را شفاف و روشن برای اطلاع مردم و رسانه‌ها منتشر کنند.

 سجادی معاون قهرمانی در این نشست با اشاره به ارزش برند پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل گذشته خوب کار کرده است و الان هم که آسیایی شده وظیفه شما سنگین‌تر است و مردم و هواداران توقع زیادی دارند و نگاه حرفه‌ای باید بر باشگاه حاکم باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95040105270
  • خبرنگار :