رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد

افزایش دوبرابری ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران اربعین

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری ظرفیت اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حسن پلارک» در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی که با حضور مجید آقابابایی ـ دبیر ستاد مرکزی اربعین ـ، سیدحسین هاشمی ـ استاندار تهران ـ و سایر اعضای این ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به استقبال میلیونی زائران از کنگره عظیم اربعین در سال‌های گذشته و پیش‌بینی افزایش آن برای امسال، تصمیم گرفته شد اربعین ۹۵ نیز با توان بیشتری به یاری مردم عزیز عراق بشتابیم.

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین افزود: برای امسال هدف‌گذاری شده است تا ظرفیت اسکان و پذیرایی موکب‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای دولتی داوطلب برای خدمت به زائران دو برابر افزایش یابد.

پلارک افزود: براین اساس، ستاد اربعین حسینی، اسکان ۷۰۰ هزار نفر در روز را در شهرهای زیارتی، مرزها و مسیرهای بین‌راهی به‌منظور کمک به مردم عزیز عراق در پذیرایی از زائران هدف‌گذاری کرده است.

وی با بیان این‌که ستاد مرکزی اربعین حسینی به‌منظور جلوگیری از اتلاف منابع و هدر رفت کمک‌ها و نذورات بر متمرکز کردن امور تصمیم دارد، اظهار کرد: براین اساس مسؤولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه مراسم اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.

پلارک گفت: خیران، ناذران و هموطنان عزیزی که تمایل به مشارکت در پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ویژه‌ی‌ این مراسم به شماره ۱۰۴۰ نزد بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور، واریز کنند.   

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 95040104627
  • خبرنگار : 71021