سرمربی تیم فوتسال حفاری بعد از المپیک مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این که در فصل آینده لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان تیم داری خواهیم کرد، گفت: سرمربی تیم آقایان‌مان بعد از المپیک ریو مشخص خواهد شد.

علیرضا مرادحاجتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت تیمهای فوتسال آقایان و بانوان این باشگاه، اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه، چند نشست داشت و در نهایت تصمیم بر این شد که فعالیت تیم های آقایان و بانوان با همان بودجه سال گذشته ادامه پیدا کند.

وی در خصوص تیم فوتسال آقایان این باشگاه، بیان کرد: در حال حاضر کیانوش علاسوند را به عنوان مربی تیم انتخاب کردهایم ولی هنوز سرمربی را انتخاب نکردهایم. همچنین در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم تا آن نفراتی که قرار است فصل آینده نیز تیم را همراهی کنند، مشخص شوند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که گفته میشود محمد شجری از این تیم جدا شده است، گفت: تاکنون نه بازیکنی از ما جدا و نه بازیکنی جذب شده است. هدف ما حفظ اسکلت فصل گذشته تیم است.

وی با بیان این‌که به هر قیمتی به دنبال کسب عنوان قهرمانی نیستیم، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما مسائل اخلاقی و سالم سازی جامعه است و بحث ما این است که هر کسی سالم ورزش کند، جزو قهرمانان است.  به هر حال تیم ما همیشه جزو شش تیم بالای جدول است ولی امسال تلاش می‌کنیم، جایگاهی بهتر از رده پنجم فصل گذشته به دست آوریم.

مرادحاجتی درباره جدایی حسن زاده، سرمربی فصل گذشته این تیم نیز گفت: فکر میکنم او سرمربی تیم ساوه شد. او فقط با ما تماس گرفت که اگر اجازه دهید میخواهم به تیم دیگری بروم که ما هم به او گفتیم صاحب اختیار هستید.

وی در پاسخ به این سوال که گویا سیدمهدی ابطحی که پیش از این نیز هدایت تیم فوتسال ملی حفاری را بر عهده داشته، از گزینه های سرمربیگری این تیم است؟ گفت: در حال حاضر هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم نداریم و سرمربی ما پس از المپیک ریو مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری درباره تیم فوتسال بانوان این باشگاه هم عنوان کرد: ما به دنبال مشخص شدن سرمربی هستیم و تاکنون هم سرمربی تیم را مشخص نکردهایم. بعید هم میدانم که خانم سلیمانی فصل آینده با ما باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95040103609
  • خبرنگار :