اعضای انجمن پیشکسوتان مطبوعات در ایسنا

برخی از اعضای هیات موسس انجمن پیشسکوتان مطبوعات امروز در محل خبرگراری دانشجویان ایران (ایسنا) حاضر شدند تا درباره مراحل آغازین جذب اعضای انجمن و اهدافی که در پیش‌رو دارند، توضیحاتی را بیان کنند.

علی‌اکبر قاضی‌زاده، بهروز بهزادی، هوشنگ اعلم، رضا قوی‌فکر و مرتضی شادمانی از اعضای هیات موسس انجمن پیشکوتان مطبوعات هستند که با حضور در میزگرد امروز (دوم تیر ماه) در ایسنا، درباره‌ی اهداف پیش‌رو و دلایل تشکیل این انجمن به بیان توضیحاتی پرداختند.

اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات عبارتند از: محمد بلوری، بهروز بهزادی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، هوشنگ اعلم، رضا قوی‌فکر، ابراهیم رستمیان، مسعود شهامی‌پور، مسعود مهاجر و مرتضی شادمانی.

ایجاد فضا برای دیدار پیشکسوتانی که بیش از 50 سال عمر دارند و بیش از  30 سال است که در عرصه مطبوعات تلاش کرده‌اند، برگزاری جلسات تاریخ شفاهی مطبوعات، انتقال تجربه از پیشکسوتان به نسل‌ جدید روزنامه‌نگاران، ارتباط پیشکسوتان با دانشکده‌های روزنامه‌نگاری و همچنین کمک به تاریخ روزنامه‌نگاری از جمله اهداف اصلی تاسیس انجمن پیشکسوتان روزنامه‌نگاری عنوان شده است.  

به گفته رضا قوی‌فکر- سخنگوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات این انجمن دستوری، دولتی و سیاسی نیست و زمینه آن صرفاً اجتماعی، فرهنگی و روزنامه‌نگاری عنوان شده است.

جریان کامل این نشست متعاقبا در روزهای آینده در ایسنا منتشر می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95040101387
  • خبرنگار : 71548