به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان و به نقل از میل آنلاین، کارشناسان بخش بازاریابی و فروش شرکت کادیلاک معتقدند که در صورت استفاده از هدستهای واقعیت مجازی، جزئیات خودروهای جدید بهتر معرفی میشود و مشتریان آزادی عمل بیشتری در انتخاب رنگ خودرو و طراحی کابین مورد نظر خواهند داشت.
با استفاده از هدست واقعیت مجازی مشتریان میتوانند حتی صدای بستهشدن درهای خودرو و احساس رانندگی با خودرو قبل خرید را تجربه کنند. در واقع این فناوری جایگزین سالنهای نمایش خودرو به مشتریان خواهد شد، چرا که با توجه به محدودیت فضای نمایش و همچنین استقبال زیاد بازدیدکنندگان، امکان ارائه خدمات به همه علاقهمندان میسر نیست.
شرکت کادیلاک قصد دارد تا با جایگزینی سالنهای نمایش فعلی به سالنهای نمایش واقعیت مجازی، آزادی عمل مشتریان در مشاهده جزئیات خودرو قبل از خرید را افزایش داده تا آنها در تصمیمگیری خود دچار مشکل نشوند.
در صورت ارائه فناوری نوین واقعیت مجازی برای نمایش خودرو، شرکت کادیلاک از رقیبان اروپایی خود پیشی گرفته تا شاید مشتریان بیشتری را به سمت بازار نه چندان موفق خودروسازی آمریکا سوق دهد.
انتهاي پیام