کشف 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 2 تن مواد افیونی در استان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 2 تن مواد افیونی در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی عنوان کرد: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ و با توجه به رصد مداوم باندهای قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کسب اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای تیز رو اقدام به جابه جایی مواد مخدر می‌کردند به دست آوردند.

وی ادامه داد: با کسب این اطلاعات ماموران پلیس با پایش های مداوم تخصصی و اشراف اطلاعاتی در محور "سرباز - ایرانشهر" موفق به به شناسایی 2 دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند شدند. ماموران انتظامی خودروهای حامل مواد مخدر را تحت نظر قرار داده و سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران، پس از تغییر مسیر ناگهانی به صورت مسلحانه با پلیس درگیر شدند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در این درگیری سوداگران مرگ با توجه به تنگ شدن عرصه، با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند. ماموران در بازرسی از این خودروها یک تن و 664 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان سراوان نیز موفق به شناسایی یک باند قاچاقچیان مسلح شدند که با بهره گیری از یک دستگاه خودرو تویوتا در محور "اسفندک-سیرکان"در حال جابه جایی مواد مخدر بودند. خودرو حامل مواد مخدر این قاچاقچیان نیز پس از درگیری مسلحانه توقیف شد و مورد بازرسی قرار گرفت. در این بازرسی 563 کیلو تریاک و 15 کیلو مرفین را که به صورت ماهرانه‌ای در گالن‌های سوخت جاسازی شده بود به همراه یک قبضه سلاح کلاش کشف شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95020100288
  • خبرنگار :