افتتاح پست 63.230 کیلوولت شهید بسطامی شاهرود

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان از افتتاح پست 63.230 کیلوولت شهید بسطامی شاهرود همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان از افتتاح پست 63.230 کیلوولت شهید بسطامی شاهرود همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «سیدعلی‌اکبر صباغ» با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به توسعه منطقه به ویژه در بخش صنعت و کشاورزی و پیش‌بینی‌های انجام شده در این خصوص، شرکت برق منطقه‌ای سمنان اقدام به احداث یک دستگاه پست برق 63.230 کیلوولت به‌منظور بهبود پارامترهای کیفی برق در شبکه استان به خصوص شهرستان‌های دامغان و شاهرود کرده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان افزود: با بهره‌برداری از این پست، علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های جدید برای برق‌رسانی به متقاضیان و مشترکان برق به‌ویژه در بخش صنعت و کشاورزی، قابلیت اطمینان و پایداری شبکه نیز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم‌چنین با افتتاح این پروژه زیرساخت مناسبی برای توسعه هم‌چنین ایجاد پست‌های جدید الاحداث فوق توزیع در استان به ویژه شهرستان‌های دامغان و شاهرود فراهم خواهد آمد.

صباغ گفت: شهرستان‌های شاهرود و دامغان هم‌اکنون هر یک دارای یک پست 63.230 کیلوولت هستند که با توجه به موقعیت قرارگیری پست جدید، شرایط برای استفاده بهینه ازآن و بهره‌مندی هرچه بهتر شبکه برق استان و این دو شهرستان فراهم آمده است.

وی افزود: پست۲۳۰ کیلوولت شهید بسطامی در محل پست ۴۰۰ کیلوولت موجود احداث شده و این امر موجب کاهش هزینه‌های احداث این طرح شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت برق منطقه‌ای سمنان هزینه احداث پست ۶۳/۲۳۰کیلولت شهید بسطامی را ۱۴۰ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه همزمان با سفر رئیس‌جمهور دولت تدبیر و امید به استان، رسماً به افتتاح خواهد رسید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95012913030
  • خبرنگار :