شاهرودی: پرسپولیس برد در داربی را فراموش کند/ کار پیشکسوت حمایت باشد نه تخریب

پیشکسوت پرسپولیس می‌گود نیاز استقلال و پرسپولیس به سه امتیاز منجر به انجام یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم شد.

پیشکسوت پرسپولیس می‌گود نیاز استقلال و پرسپولیس به سه امتیاز منجر به انجام یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم شد.

رضا شاهرودی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: پیش‌بینی پیروزی مقابل استقلال را می‌کردم اما نه با چهار گل. پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست موقعیت‌های بیشتتری هم خلق کند. اگر پنالتی را تبدیل به گل می‌کردیم می‌توانستیم تا 6 گل هم پیش برویم. جمعه یکی از بهترین نمایش‌های پرسپولیس را دیدیم.

او درباره شهامت بالای دو مربی برای فرستادن تیم‌هایشان با ترکیب هجومی به میدان و شکست تابوی بازی‌های بی کیفیت و کم گل، نیز گفت: بالاخره هر دو تیم برای صدرنشینی به سه امتیاز بازی نیاز داشتند و بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند. علیپور، طارمی، رضاییان و ... بازی‌های چشمگیری را ارائه کردند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی بهتر از استقلال بود و با گل زودهنگام توانست برتری خوبی مقابل حریف داشته باشد. بعد از دفع پنالتی طارمی، بازیکنان استقلال روحیه گرفتند اما مهم این است که چهار گل زدیم و نماد چهار استقلال از بین رفت.

شاهرودی درباره اصرار طارمی برای زدن پنالتی خاطرنشان کرد: دورخیز طارمی مناسب نبود. بنگر و دیگر بازیکنان دوست داشتند او هت‌تریک کند اما رحمتی توپ را گرفت.

او درباره اظهارنظر برخی از پیشکسوتان که معتقد بودند پرسپولیس با این مدریت و کادرفنی به جایی نمی‌رسد اظهار کرد: هیچ موقع انتقاد نباید منجر به بی احترامی شود. هر کسی نظر خودش را داد اما به نظرم تیم برانکو خوب بازی می‌کند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. پیشکسوت باید حمایت کند نه اینکه به هر دلیلی تخریب را انجام دهد. موفقیت پرسپولیس برای ما هم خوب است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم گفت: ان‌شاء الله بازیکنان پرسپولیس با فراموش کردن پیروزی مقابل استقلال و ادامه این روند می‌توانند قهرمانی را به دست بیاورند. همه رقبای پشت سر پرسپولیس خطرناک هستند و نباید امتیازی را از دست بدهیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95012912891
  • خبرنگار : 71536