یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت رونمایی شد

با حضور جمعی از مسئولان، یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت افتتاح شد.

با حضور جمعی از مسئولان، یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "مجید خزاعی" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در این مراسم در سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار کرد: این برنامه‌ در راستای سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد در اجرای طرح‌های فرهنگی ماندگار در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد جیرفت به عنوان سومین واحد دانشگاهی در سطح استان اقدام به ساخت و ساماندهی یادمان‌های شهدا کرده است.

این مسوول با بیان اینکه برای احداث این طرح و یادمان 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده، گفت: این اقدام مهم در اولویت کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قرار گرفت و معتقد هستیم، وجود شهدای گمنام منشأ خیر‌ات و برکات فراوانی برای این دانشگاه بوده و همچنین حضور این لاله‌های گمنام در فضای دانشگاه با استقبال پرشور دانشجویان نیز مواجه شده است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بسیار زیادی بر گردن ما دارند و باید در عمل قدردان شهدا باشیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم، اظهار کرد: وجود قبور شهدا در دانشگاه‌ها که محل تولید اندیشه و فکر است، علاوه بر ایجاد انگیزه مضاعف در راستای ایفای وظایف دانشجویی، همواره یادآور این موضوع مهم نیز خواهد بود که عزت، استقلال و امنیت امروز کشور در سایه فداکاری‌های شهدا است.

خراعی بیان کرد: در اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در این دانشگاه اقدامات خوبی طی سال گذشته انجام شده است و دانشجویان نیز نقش موثری در این اجرای این برنامه‌ها داشتند که جای تقدیر ویژه از آن‌ها دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به نامگذاری سال جاری به «اقتصاد مقاومتی‌، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: این شعار نیز در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار گرفته و در بحث کیفی‌سازی فضای آموزشی، فرهنگی و... این دانشگاه در سال جاری اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

این مسوول یادآور شد: بی‌شک وظیفه همه ما به ویژه دانشجویان در سال جدید سنگین‌تر خواهد شد، چراکه نقش شگرف تحول‌آفرینی دانشگا‌ه‌ها در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

خزاعی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته، امیدواریم، بتوانیم در سال جاری بیش از پیش در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی این واحد دانشگاهی گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95012409966
  • خبرنگار :