جمع آوری 122 معتاد کارتن خواب در کرج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج از جمع آوری 122 معتاد کارتن خواب در شهرستان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج از جمع آوری 122 معتاد کارتن خواب در شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه البرز، اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده کرج طی روزهای اخیر با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی مردم در شهرستان کرج اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در یک اقدام وسیع و غافلگیرانه با همکاری مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر و تیم‌هایی از یگان امداد و کلانتری‌های این شهرستان اجرایی شد. در طول این طرح 122معتاد کارتن خواب جمع آوری و 6 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: علاوه براین در این طرح شاهد کشف و جمع‌آوری مقادیری مواد مخدر توسط معتادان و فروشندگان مواد مخدر بودیم.

سرهنگ فیروزخواه گفت: بدون شک اجرای چینن طرح‌هایی زمینه رضایت‌مندی اهالی و ساکنان محله‌ها و نقاط جرم‌خیز را فراهم می‌کند. وجود معتادان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر علاوه بر این که باعث افزایش حس ناامنی در مردم می‌شود، چهره نازیبایی به شهر می‌دهد.

وی یادآور شد: پلیس کرج پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان را از اولویت‌های کاری خود درسال جاری قرار داده و با جدیت و به صورت مستمر طرح‌های لازم در این خصوص را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95011705535
  • خبرنگار :