فردین معصومی: کشتی گیله‌مردی قانونمند می شود

رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور گفت: برای اینکه بتوانیم کشتی گیله مردی را درسطح کشور و عرصه های بین المللی شناسنامه دار کنیم نیازمند تدوین قانون و اساسنامه اجرایی هستیم.

رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور گفت: برای اینکه بتوانیم کشتی گیله مردی را درسطح کشور و عرصه های بین المللی شناسنامه دار کنیم نیازمند تدوین قانون و اساسنامه اجرایی هستیم.

فردین معصومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت کشتی گیله مردی وظیفه سنگینی بر گردنم نهاده است، اظهار کرد: من با حضور در رقابت های جذاب این رشته ورزشی که از اقبال بسیار گسترده ای در بین مردم برخوردار است تجربیات ارزنده ای را کسب کردم و در ادامه توانستم در یک روند اصولی تا قهرمانی کشتی آزاد جهان نیز پیش بروم.

وی با بیان اینکه هدف از پذیرش مسئولیت سنگین انجمن کشتی گیله مردی کشور تدوین قانون و اساسنامه برای این رشته ورزشی و ثبت جهانی آن خواهد بود، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همفکری کمیته های مختلف انجمن و نیز مساعدت مسئولان ارشد اجرایی کشور و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی اولین گود و استادیوم کشتی گیله مردی را در استان گیلان تاسیس کنیم.

معصومی ساماندهی مسابقات کشتی گیله مردی استان های شمالی و در ادامه در سطح کشور را به فرایند شکل دهی کمیته های فنی مرتبط دانست و تصریح کرد: با تدوین اساسنامه و مدیریت بر نحوه برگزاری مسابقات، ضمن اینکه از تداخل رقابت ها جلوگیری خواهیم کرد، اجازه نمی دهیم هیچ رقابتی در سطح کشور بدون کسب مجوز و بررسی توانمندی مالی برگزارکنندگان برگزار شود.

رییس انجمن کشتی گیله مردی کشور به اهمیت این رشته ورزشی در تأمین اوقات فراغت آحاد جامعه اشاره کرد وگفت: با سازماندهی اصولی فعالیت ها و تدوین برنامه سالانه از هرج و مرج در برگزاری مسابقات جلوگیری کرده و بر کیفیت رقابت ها خواهیم افزود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94121811591
  • خبرنگار :