خارج کردن توده 10 کیلویی از شکم زن گرمساری در سمنان

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از خارج کردن یک توده 10 کیلویی از شکم یک زن گرمساری در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از خارج کردن یک توده 10 کیلویی از شکم یک زن گرمساری در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

دکتر «ستاره سلطانی» پزشک معالج این بیمار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: این بیمار 60 ساله پس از مراجعه به بیمارستانی در گرمسار به بیمارستان کوثر معرفی می‌شود.

پزشک معالج این بیمار گرمساری با اشاره به انجام آزمایش‌های اولیه، تصریح کرد: پس از بررسی آزمایش‌ها و بررسی خوش‌خیمی و بدخیمی توده، بیمار در 28 دی‌ماه تحت یک عمل جراحی سنگین که 2.5 ساعت به‌طول انجامید، قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: پس از عمل جراحی یک توده خیلی بزرگ و نادر به وزن 10 کیلوگرم که فضای شکم و لگن بیمار را پر کرده و احشاء شکم بیمار را به فضای بالا رانده بود، خارج شد.

دکتر سلطانی با اظهار رضایت از این عمل جراحی، تصریح کرد: حال عمومی بیمار هم‌اکنون خوب بوده و در بخش آی‌سی‌یو مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان تحت مراقبت‌های لازم است.

این جراح سمنانی، با تقدیر از تیم درمانی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از بیماران خواست در چنین مواقعی به محض احساس درد و در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94103018229
  • خبرنگار :