استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری تمامی مراحل انتخابات

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل استان برای برگزاری تمامی مراحل انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل استان برای برگزاری تمامی مراحل انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌ شرقی، اسماعیل جبارزاده در بازدید از ستاد مرکزی ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان تبریز گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در روند ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.

وی افزود: تمامی ستادهای اجرایی انتخابات در فرمانداری‌ها با هماهنگی کامل، فعالیت‌های مربوطه را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات در تمام شهرستان‌های استان در فضایی صمیمی و توام با وحدت و همدلی تشکیل شده و آمادگی کامل برای اجرای مراحل مختلف انتخابات وجود دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از امروز به مدت یک هفته اظهار کرد: از روز شنبه 28 آذر نیز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های استان آغاز خواهد شد.

جبارزاده با بیان این‌که «روند اجرایی انتخابات هفتم اسفند در فضایی صمیمی و برادارنه آغاز شده است» تصریح کرد: امیدواریم با استمرار روند فعلی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط در سطح کشور باشیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده و تمامی نهادهای مسئول با کمک خود مردم تلاش کنند مقدمات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را هرچه بیشتر فراهم کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092615301
  • خبرنگار :