استاندار قزوین:

باید فضایی آرام برای پیگیری اهداف دولت فراهم شود

استاندار قزوین با اشاره به این‌که «حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی بی‌اثر است»، گفت: باید فضایی آرام برای پیگیری اهداف و سیاست‌های دولت فراهم شود.

استاندار قزوین با اشاره به این‌که «حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی بی‌اثر است»، گفت: باید فضایی آرام برای پیگیری اهداف و سیاست‌های دولت فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، فریدون همتی در دیداری در قزوین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته در صحنه بین‌المللی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد؛ چراکه با داشتن جوانانی برومند و کارا می‌توانیم در جامعه جهانی سربلند و موثر باشیم.

وی افزود: رای ملت در انتخابات سال 92 رای به آرمان‌های انقلاب اسلامی و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت بود که مردم با حضور یکپارچه، شور و نشاط و سختی‌هایی که تحمل کردند توانستند یک دولت اعتدالی و کارآمد را انتخاب کرده و به روی کار بیاورند. برآیند رای مردم در قالب دولت تدبیر و امید نمایان شد؛ امروز در صحنه‌ بین‌المللی و جهانی بسیار خوب ظاهر شده و توانسته کسانی که خود را کدخدای جهان می‌دانند را به پای میز مذاکره بکشاند.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای تیم مذاکره کننده هسته‌ای تصریح کرد: تیم مذاکره کننده توانست با حمایت‌ها و رهنمودهای رهبری دوران سختی را سپری کند و هم اکنون که در مرحله پیگیری و اجرای برجام هستیم نیاز به شادابی و نشاط در بین آحاد ملت و جامعه داریم.

استاندار قزوین با بیان این‌که «برخی افراد شاید در مرحله اجرا، دوست نداشته باشند این مذاکرات به سرانجام برسد» ادامه داد: در شرایط فعلی همه آحاد ملت باید با فهم و درک درست از شرایط جهانی و واقعیت‌های موجود، دولت را یاری کنند تا دولت بتواند در مسیر تحقق آرمان‌ها و نشاط بیشتر مردم گام بردارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال‌جاری خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد انتخابات پیش رو یک انتخابات پر شور باشد و همه با همان احساس مسئولیت انقلابی که در روی کار آمدن دولت نشان دادند تلاش کنند یک انتخابات سالم، قانون‌مند، رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار شود. آبروی دولت در بحث سیاست داخلی، برگزاری انتخابات پرشور است؛ اگرچه برخی به دنبال این هستند که خللی در این عرصه وارد کنند تا دولت نتواند به این هدف دست پیدا کند.

وی افزود: باید انتخاباتی پرشورتر از گذشته برگزار کنیم و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین منافع ملی و امنیت ملی باید تلاش شود حضور مردم در این عرصه پر رنگ باشد. باید فضای کار و خدمت‌رسانی آرام باشد تا دولت بتواند اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را به پیش ببرد و تا در نهایت مردم از عملکرد دولت احساس نشاط و خوشی داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: در شرایط کنونی که اطراف کشور یکپارچه آتش است، دولت توانسته به لطف خداوند و با تدبیر رهبری و پیگیری‌های رئیس‌جمهور به توفیقاتی در بیرون از مرزها و صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در موضوع هسته‌ای دست یابد.

وی با اعلام این‌که «دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط اجتماعی و اقتصادی روی کار آمد و دولت را تحویل گرفت»، خاطرنشان کرد: در چنین فضایی دولت تلاش بسیار زیادی برای سرپا نگه داشتن صنایع، رونق تولید و فضای کسب و کار و توجه به بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها انجام داده است.

وی اظهار کرد: به مشورت‌های همه گروه‌ها، علاقه‌مندان و حامیان دولت تدبیر و امید نیاز دارم و از اندیشه‌های نو، خلاق و سازنده استقبال می‌کنم. حامیان دولت باید با تشکیل و فعال‌سازی کارگروه‌ها در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، بانوان، امور اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه نسبت به ارسال پیشنهادات و طرح‌ها و برنامه‌های خود به مدیریت ارشد استان اقدام کنند.

همتی اظهار کرد: سیاست دولت یک سیاست متوازن و متعادل در همه حوزه‌هاست و این اعتدال باید در همه بخش‌ها جریان داشته باشد.

استاندار قزوین با بیان این‌که «مردم باید تکریم وعزت آن‌ها پاس داشته شود»، تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از استاندار باید خواسته حامیان دولت باشد و این موضوع باید در قالب شاخص‌ها و آمارهایی که بیان کننده عملکرد دولت است مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092313403
  • خبرنگار :