مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی:

همه سلایق سیاسی کاندیدا شوند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: تمامی سلایق و طیف‌های مختلف سیاسی می‌تواند برای کاندیداتوری در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: تمامی سلایق و طیف‌های مختلف سیاسی می‌تواند برای کاندیداتوری در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، مصطفوی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو جهت معرفی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندارماکو و بخشدار بازرگان به این شهرستان سفر کرده بود، ضمن تشریح اهداف دولت تدبیر و امید در سال 94 از تمامی سلایق و طیف‌های مختلف سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات دعوت کرد.

وی به اهداف مهم دولت تدبیر و امید در سال 94 اشاره کرد و افزود : دولت تدبیر و امید با تاسی از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است دو هدف‌گذاری مهم را برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: هدف اول دولت به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بود که کشور را در طول 12 سال با بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مواجه کرده بود و هدف دوم برگزازی با شکوه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با بیان این‌که «رهبر معظم انقلاب در تحقق اهدف دولت نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند» گفت: راهنمائی‌ها و حمایت‌ها مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از تیم دیپلماسی کشورمان و همچنین تدبیر دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران موجب شد تا این معضل 12 ساله حل و به سر منزل مقصود برسد.

وی با تشریح هدف دوم دولت تدبیر و امید اظهار کرد: برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه سال جاری فرصت مناسبی است تا یکبار دیگر همدلی و همزبانی دولت و ملت به اثبات جهانیان برسد.

وی با تاکید بر رعایت اصول حاکم بر انتخابات خاطرنشان کرد: کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات باید قانون را سرلوحه کار های خود قرار دهند و در تمامی مراحل اصول قانون‌گرایی، امانتداری، انتقادپذیری، تحمل سلایق، همکاری و هماهنگی را مد نظر داشته باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ضمن دعوت از تمامی سلایق و طیف های سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات از رسانه‌های و مطبوعات خواست زمینه را برای حضور پر شور آحاد مردم در انتخابات و برگزاری با شکوه آن آماده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر بمدت یک هفته فقط در فرمانداری ارومیه صورت خواهد پذیرفت و ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از 28 آذر بمدت یک هفته در فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092011428
  • خبرنگار :

برچسب‌ها