تاکید یک فرماندار بر نقش دانشجویان برای شرکت آگاهانه‌ی مردم در انتخابات

فرماندار دهلران گفت: دانشجویان باید هم انتخاب درست داشته باشند و هم دیگران را به سمت درست انتخاب کردن هدایت کنند و در انتخابات پیشگام باشند تا حضور حداکثری مردم در انتخابات که از فاکتورهای مهم است محقق شود.

فرماندار دهلران گفت: دانشجویان باید هم انتخاب درست داشته باشند و هم دیگران را به سمت درست انتخاب کردن هدایت کنند و در انتخابات پیشگام باشند تا حضور حداکثری مردم در انتخابات که از فاکتورهای مهم است محقق شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، امیدعلی سبزی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و علمی کاربردی دهلران اظهار کرد: در گذشته به علت موضوعات مختلف قطعنامه‌های زیادی علیه کشور صادر شد و انرژی هسته‌ای نیز دستخوش حوداثی شد که در دولت تدبیر و امید با دیپلماسی فعال و روبه به جلو شاهدیم که دیگر نه تنها قطعنامه‌ای علیه کشور صادر نمی‌شود بلکه روز به روز شاهد لغو قطعنامه‌های ظالمانه گذشته و تحقق حق هسته‌ای کشور هستیم.

وی عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، و انتخاب راه حل مذاکره برای موضوع هسته‌ای امروز شاهد تحقق حق هسته‌ای کشور توسط طرف‌های مذاکره هستیم و این موفقیت مدیون هدایت‌های رهبری و تدبیر ریاست جمهوری و فرزندان هوشیار ملت در وزارت خارجه است.

سبزی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دانشجویان باید هم انتخاب درست داشته باشند و هم دیگران را به سمت درست انتخاب کردن هدایت کنند و در انتخابات پیشگام باشند تا حضور حداکثری مردم در انتخابات که از فاکتورهای مهم است محقق شود.

وی به این بیانات رهبری معظم انقلاب که رای مردم امانت است اشاره و تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی آزاد و با مشارکت همه گروه‌ها و جناح‌ها در فضایی سالم و قانونی و با مشارکت حداکثری مردم از مهمترین موضوعاتی است که به جد پیگیری می‌شود.

فرماندار دهلران خدمات و اقدامات دولت در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان دهلران یادآور شد و افزود: امروز با تلاش و پیگیرهای مدیریت ارشد استان و مسئولان استانی و شهرستانی، دهلران در مسیر توسعه و ترقی قرار گرفته و فعالیت پروژه‌های عمرانی و تامین اعتبار برای آنها از مهمترین این اقدامات است.

سبزی به تخصیص 90 درصد اعتبارات پروژه‌ها در سال گذشته اشاره و افزود: آمار و ارقام، تخصیص اعتبارت و پیشرفت پروژه‌ها نشان از برنامه‌ریزی و تلاش دولت برای توسعه و پیشرفت در همه عرصه‌هاست و به خوبی این مهم را دنبال می‌کند.

وی به احیای طرح 50 هزار هکتاری اراضی عین‌خوش، فکه و دشت‌عباس در دهلران اشاره و افزود: سال گذشته به همت دولت و با پیگیری مدیریت ارشد استان شاهد هزینه اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال برای این پروژه بودیم که با بهره‌برداری از آن شاهد تحولی عظیم در حوزه کشاوری، تولید و اشتغال در منطقه خواهیم بود.

وی از پیگیری‌ها برای چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک، تعریض محور دهلران به مهران و خط آهن دهلران خبر داد و گفت: به همت دولت و پیگیری مسئولان امروز افق توسعه و پیشرفت در این شهرستان روشن و رو به رشد است.

سبزی به طرح توسعه روستایی در دولت تدبیر و امید اشاره و بیان کرد: دانشجویان باید در کنار علم و دانش مهارت‌آموزی را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091810809
  • خبرنگار :