فرماندار گچساران:

ستاد انتخابات از آراء و حقوق مردم محافظت می‌کند

فرماندار شهرستان گچساران گفت: ستاد انتخابات از حقوق مردم و آراء آن‌ها محافظت می‌کند.

فرماندار شهرستان گچساران گفت: ستاد انتخابات از حقوق مردم و آراء آن‌ها محافظت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گچساران افزود: پنجمین دوره خبرگان رهبری از 26 و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه آغاز و رسماً فعالیت‌های انتخاباتی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات شروع خواهد شد.

وی اظهار کرد: ستاد انتخابات باید به عنوان مجری انتخابات با ایجاد شرایط لازم مطابق قانون و مقررات از حقوق مردم و میزان آراء آن‌ها محافظت کند. با توجه به شعار سال جاری مجریان و اعضاء ستاد انتخابات همه تلاش خود را با همراهی، بزرگان، روحانیون، اقشار و سلایق مختلف برای تحقق این شعار خواهند کرد تا در فضایی آرام و با نشاط حضور مردم در این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور ایران اسلامی انجام شود. باید با اجرای قوانین مربوط به انتخابات توسط برگزار کنندگان، محیط مناسبی برای مردم جهت مشارکت در این تصمیم گیری مهم ایجاد شود.

وی ادامه داد: اموال بیت المال به صورت امانت در اختیار مسئولین و کارکنان دستگاه‌های دولتی قرار دارد و همه ما نسبت به حفظ آن مسئول بوده و از این امکانات له و یا علیه فرد یا افرادی استفاده نشده و ملاک عمل تنها قانون است.

فرماندار شهرستان گچساران اظهار کرد: تمامی مراحل انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091508926
  • خبرنگار :

برچسب‌ها