فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

نامه رهبری به جوانان اروپایی نوید دهنده آینده خوبی است

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی می‌تواند نوید آینده‌ای خوب را بدهد نامه‌ای که در آن اسلام را به عنوان دین صلح، دوستی، برادری و برابری و عاری از خشونت به جامعه جهانی معرفی می‌کند.

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی می‌تواند نوید آینده‌ای خوب را بدهد نامه‌ای که در آن اسلام را به عنوان دین صلح، دوستی، برادری و برابری و عاری از خشونت به جامعه جهانی معرفی می‌کند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: مخاطب دو نامه رهبر معظم انقلاب، جوانان اروپایی و جامع غربی بودند که این نامه نوعی هشدار و روشنگری برای جامعه جهانی بخصوص جوانان غربی جهت آگاهی از وضعیت پیرامون‌شان و اوضاع جهان است که با توجه به این شرایط حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: نامه مقام معظم رهبری از این حیث قابل ارزیابی است که در حال حاضر پدیده‌هایی در دنیا در حال رخ دادن است که عامل و ریشه آن دنیای اسلام نیست ولی به نام اسلام دامن‌گیر غرب شده است، اتفاقاتی که در فرانسه و کشورهای دیگر به نام داعش رخ داد را از این حیث می‌توان مورد اشاره قرار داد.

فیاضی گفت: طبق بیانات رهبری داعش، زباله‌ای است که هیچ گاه از دنیای اسلام چنین زباله‌ای تولید نمی‌شود، امروز دنیای غرب برای اسلام هراسی پدیده زشت به نام داعش را به دنیا معرفی کرده است که اکنون این پدیده شوم دامن گیر آنها شده است. موضوعی که مقام معظم رهبری در این نامه به آن اشاره کردند و بر لزوم شناخت اسلام واقعی تاکید نمودند.

وی با بیان این که جهان اسلام هشدارهای ایشان را به عنوان رهبری آگاه و هوشیار به تحولات زمانه جدی خواهد گرفت، گفت: با توجه به این که داعش تهدیدی علیه بشریت به شمار می‌آید قطعا روشنگری‌های مقام معظم رهبری می‌تواند هوشیاری برای جامعه جهانی ایجاد کند چرا که داعش اقداماتش را به نام اسلام انجام می‌دهد حال که این اقدامات هیچ نسبتی با جهان اسلام ندارد.

وی افزود: طبق توضیحات مقام معظم رهبری داعش با کمک غرب و دریافت خوراک فکری و مادی اقداماتی انجام می‌دهد که تنها نشان دهنده‌ی بی هویتی و پوچی این گروهک و وابستگانش است و از قبل آن به انجام حرکات غیر انسانی می‌پردازد، قطعا با عنایت به چنین نامه‌ای و روشنگری‌های مندرج در آن شاهد آینده خوب خواهیم بود و همگان متوجه می‌شوند که اسلام دین صلح و دوستی برادری و برابری و عاری از خشونت است.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه با تاکید بر لزوم ورود سران کشورهای اسلامی، در نشان دادن چهره‌ی واقعی داعش به دنیا گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری با نگارش این دو نامه سعی در روشنگری جوانان اروپایی کرده است لازم است سران کشورهای اسلامی و ملت‌ها و جنبش‌های آزادی خواه نیز با الهام از این نامه نسبت به هوشیاری جهان از این اقدامات ورود پیدا کند.

وی در پایان گفت: وزارت خارجه و سایر بخش‌های مربوطه نیز باید در جهت رساندن پیام این نامه به دنیا تلاش کنند چون این نامه ظرفیت‌های خوبی را ایجاد کرده که دول اسلامی و ملت‌های آزادی بخش می‌تواند از آن بهره گیرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94091307402
  • خبرنگار : 71234