دستگیری سارقان قطعات دستگاه‌های حفاری نفت در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی فارس، سارقان پنج قطعه حفاری از چاه‌های نفت، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی فارس، سارقان پنج قطعه حفاری از چاه‌های نفت، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سردار احمدعلی گودرزی دوشنبه 9 آذر در جمع خبرنگاران افزود: سال 89 سرقتی از انبار شرکت نفت در منطقه غرب فارس حادث شده و طی آن 5 قطعه مربوط به تجهیزات اکتشاف و حفاری چاه‌های نفت ربوده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر انجام تحقیقات یک نفر به‌عنوان مظنون اصلی شناسایی شد و با رصد اطلاعاتی لازم، زمانی که فرد مورد نظر قصد انتقال و کارشناسی اقلام سرقتی جهت فروش آنها را داشت، این فرد دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

گودرزی با بیان این‌که اموال مسروقه در یک کیف بزرگ جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: به‌دنبال دستگیری این فرد، 2 همدست او نیز دستگیر شدند، که هم‌چنان در اختیار پلیس قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان فارس هم‌چنین با اشاره به این‌که مأموریت‌های پلیس مهم و بسیار سنگین است، گفت: در روزهای اخیر سه سارق و اخاذ مأمورنما در شیراز دستگیر شدند، این افراد قصد دارند چهره پلیس را در اذهان عمومی تخریب کنند.

وی با تاکید بر این‌ مطلب که برخورد قانونی و شدیدی با این افراد انجام خواهد شد، گفت: مأموران جان‌برکف نیروی انتظامی اجازه سوءاستفاده و خدشه‌دار شدن لباس مقدس پلیس را به هیچ کس نخواهند داد.

رئیس پلیس فارس هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تامین نظم و امنیت در این ایام اندیشیده شده است.

گودرزی در ادامه از اجرای طرح‌های مبارزه با بدحجابی و برخورد با مزاحمت‌های خیابانی و دور دور زدن‌های خودروها در معابر مختلف شیراز، ابراز رضایت کرد و گفت: این طرح‌ها هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 94090906121
  • خبرنگار :