راه‌اندازی درگاه واحد خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ درگاه واحد خدمات وزارتخانه راه‌اندازی شد تا از این طریق دسترسی به خدمات این حوزه تسهیل شود.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ درگاه واحد خدمات وزارتخانه راه‌اندازی شد تا از این طریق دسترسی به خدمات این حوزه تسهیل شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهدی راسخ افزود: با توجه به تکلیف وزارتخانه‌ها در راستای تحقق دولت الکترونیک، مبنی بر راه‌اندازی درگاه واحد ارائه خدمات، این درگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امکان دسترسی به خدمات تمامی مجموعه‌های وابسته شامل پست بانک ایران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و و پژوهشگاه فضایی ایران، سازمان‌های فناوری اطلاعات ایران، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان فضایی ایران، شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، پست و خدمات هوائی‌پیام و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات راه‌اندازی شد.

راسخ با بیان اینکه هدف از ایجاد این درگاه، امکان ارائه خدمات عینی و ملموس برای تمامی مخاطبان دراقصی نقاط کشور است افزود: در این پورتال امکان دسترسی به خدمات کلیه واحدهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیل می‌شود.

وی عنوان کرد: ‌دراین درگاه، زمینه طرح پیشنهادها، انتقادها و اسناد بالادستی و همچنین ارتباط با سازمان‌های خدمت دهنده، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیده شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94090906089
  • خبرنگار : 90136