مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس:

امانت‌داری مهمترین اصل در برگزاری یک انتخابات سالم است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اعتقاد دارد که رعایت امانت‌داری در حوزه مسئولیت‌های واگذار شده، مهمترین اصل در برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اعتقاد دارد که رعایت امانت‌داری در حوزه مسئولیت‌های واگذار شده، مهمترین اصل در برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سیدیحیی هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد، گفت: برای ما مهم نیست کدام جناح در انتخابات پیروز می‌شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات باید روال قانونی و عادی طی شود؛ چراکه رأی حق‌الناس است و باید در جزئی‌ترین موارد قانون رعایت شود، فرمانداران و بخشداران امانتداری خود را باید در عمل ثابت کنند.

وی یادآور شد: هم مردم ایران به خوبی با انتخابات آشنایی دارند و هم وزارت کشور از تجربه بسیار خوبی در این زمینه بهره می‌برد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس افزود: این اولین انتخاباتی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود و دولت می‌خواهد این انتخابات را کاملا قانونمند برگزار کند. در همین راستا معتقدیم متولیان برگزاری انتخابات باید به قوانین برگزاری آن مسلط باشند تا بتوانند انتخابات را بدون تخلف برگزار کنند.

وی با تصریح این‌که «مردم در نهایت پیرامون سلامت انتخابات نتیجه‌گیری خواهند کرد»، گفت: هیچ اداره و نهادی حق ندارد از اموال دولتی در جهت تبلیغ برای یک کاندیدای خاص استفاده کند و هرجا که تخلفی در این راستا مشاهده شود برخورد خواهیم کرد و راه تخلف را می‌بندیم.

وی گفت: باید امنیت انتخابات برای همه جناح‌ها و گروه‌ها فعالی تامین شود و افراد با طیب خاطر سر صندوق‌ها حاضر شده و رای خود را به کاندیدای مورد نظر، به صندوق بیندازند.

هاشمی خاطرنشان کرد: هر تخلفی که در انتخابات از قبیل توهین، تخریب و تبلیغ زودهنگام منع شده، برای فضای مجازی نیز ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد. همه دستگاه‌ها و هیئت‌ها تلاش کنند تا انتخابات در فضای آرام انجام شود و اجازه ندهند به دلیل انتخابات کدورت‌های قومی و محلی ایجاد شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090804810
  • خبرنگار :

برچسب‌ها