فرماندار شهرستان البرز:

قانونمداری، از ملزومات برگزاری انتخاباتی پرشور است

فرماندار شهرستان البرز گفت: قانونمداری، همکاری و تعامل، رعایت عدالت و نظم و انضباط از ملزومات برگزاری انتخاباتی پرشور است.

فرماندار شهرستان البرز گفت: قانونمداری، همکاری و تعامل، رعایت عدالت و نظم و انضباط از ملزومات برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، رضا عسگری، در نخستین جلسه داخلی با کارکنان فرمانداری این شهرستان ضمن آرزوی توفیق در امر خدمت رسانی به مردم، از مجموعه کارکنان فرمانداری خواست تا قانونمداری، رعایت نظم و انضباط، همکاری و تعامل درون و برون سازمانی را به ویژه در امر برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات افزود: در تلاش هستیم با انسجام و همدلی لازم شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف در این انتخابات باشیم و در راستای تحقق آرمان‌های ایران اسلامی موثرتر از گذشته گام برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که «شهرستان البرز از لحاظ زیرساخت‌های صنعت، کشاورزی، اجتماعی و تنوع قومیتی در استان حائز اهمیت ویژه است، ارتقاء این شاخص‌ها در مقایسه با شاخص‌های استانی، تنها با تلاش و بکارگیری خرد جمعی امکان‌پذیر خواهد بود و بنده نیز تمامی تلاش خود را در تمامی زمینه‌ها بخصوص موضوعات مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعت خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم گام‌های موثری در جهت رفع موانع تولید و ایجاد توسعه پایدار برداریم.

فرماندار البرز ادامه داد: تقویت بدنه کارشناسی و اشرافیت کارکنان فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و نماینده عالی دولت در سطح شهرستان لازمه تصمیم‌سازی درست از سوی کارشناسان و در نهایت تصمیم گیری خواهد بود.

وی افزود: توقع من از همکارانم تسلط به حوزه‌های کاری خود، مطالعه در خصوص مسائل اجتماعی در حوزه مربوطه و "صاحب نظر" بودن آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما ایجاد بستری است که کلیه جریانات مختلف خود را در امر انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد مشارکتی در سطح کشور سهیم دانسته و با کمترین حاشیه در این حرکت جمعی وارد شوند و وظیفه ما نیز استفاده از نظرات اقشار و هم‌اندیشی مطلوب جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه سال‌جاری است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090704565
  • خبرنگار :

برچسب‌ها