فرماندار شهرستان البرز:

کشاورزان، در مشارکت امر انتخابات نقش موثری دارند

فرماندار شهرستان البرز گفت: کشاورزان، جهادگران حوزه بسیج و اقتصاد کشور هستند و در تنویر افکار عمومی جهت مشارکت در امور سیاسی کشور از جمله انتخابات نقش موثری دارند.

فرماندار شهرستان البرز گفت: کشاورزان، جهادگران حوزه بسیج و اقتصاد کشور هستند و در تنویر افکار عمومی جهت مشارکت در امور سیاسی کشور از جمله انتخابات نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، غلامرضا حسن‌پور در جلسه‌ای که با حضور جمعی از برگزیدگان حوزه کشاورزی، معاون فرماندار، بخشداران، مدیر جهادکشاورزی و تعاون روستایی شهرستان در فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: این نشست هم‌اندیشی بمنظور تبیین راهکارهای عملی جهت مشارکت کشاورزان در بهبود وضعیت کشت، بذر، صرفه جویی در مصرف آب و هم چنین تبیین بخشنامه تشکیل انجمن خبرگان کشاورزی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای شناسایی عوامل پیشرفت و توسعه پایدار و رفع موانع پیش رو راهکاری جز بیان این محدودیت‌ها و آسیب‌شناسی آن‌ها نخواهیم داشت. در کنار تحصیلات استفاده از تجربیات بزرگان هر بخش در بهبود وضعیت آن بخش موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: دولت، ملت و صنوف مختلف باید انتظارات و توقعات درست و منطقی از یکدیگر داشته باشیم تا بتوانیم به سیاست‌های کلی نظام جامعه عمل پوشانده و هم راستا با آن حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به توصیه‌های کتاب الهی در خصوص مشورت توضیح داد: جدا شدن و عدم هم‌اندیشی اقشار با مسئولان آسیب جبران ناپذیری به هر دو گروه خواهد زد و این خواست دشمنان ایران اسلامی است.

وی در پایان این جلسه حضور برگزیدگان بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی را در روشنگری و تنویر افکار عمومی جهت مشارکت در امور سیاسی کشور از جمله انتخابات پیش رو موثر دانست و از حضور همیشگی آن‌ها در عرصه تولید تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090302329
  • خبرنگار :