مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم برای ما مهم است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم برای ما مهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم برای ما مهم است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد جلیل حسنی، در شورای اداری شهرستان چرام با بیان این‌که «امیدواریم وضعیتی در کشور ایجاد شود که همه بتوانیم به تأثیرگذاری و نقش انتخابات در جامعه پی ببریم»، افزود: حداقل نقش انتخابات این است که انتقال قاعده‌مند قدرت سیاسی را در پی دارد.

وی اظهار کرد: اگر نگرشی به قبل از سال ۵۷ داشته باشیم، همیشه ناظر به این هستیم که غیر از دوران مشروطیت که آن هم همزمان شد با جنگ و درگیری و به توپ بستن مجلس، این انتقال قدرت در تاریخ همراه با خون و خونریزی، غارتگری و جنگ و چپاول صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که «انتخابات انتقال قانونمند و مسالمت‌آمیز قدرت سیاسی را در کشور ما در پی داشته است»، خاطرنشان کرد: به جای این‌که ما کنش سیاسی مردم را در مقابل نظام و حاکمیت قرار دهیم، انتخابات، این کنش را به درون نظام می‌آورد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات، مخالفت‌هایی که ممکن است به سوی براندازی پیش رود را درون نظام به سوی انتقاد، اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت هدایت می‌کند.

وی با بیان این‌که «زندگی مسالمت‌آمیز و مدیریت یک جامعه در سطح کشور تنها از طریق مشارکت مردم صورت می‌گیرد»، ادامه داد: اگر بتوانیم نقش مردم را در تصمیم‌گیری‌ها پررنگ کنیم به نوعی همان امنیت را درون‌زا و پایدار کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: انتخابات را فرصتی مغتنم برای قدرت‌نمایی نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است. انتخابات نماد وحدت ملی و همبستگی ملت است که همه سلایق و تفکرها و گروه‌های سیاسی در آن حضور دارند. آنچه برای ما بعنوان مجریان انتخابات مهم است، فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که «هدف ما جلب اعتماد مردم به دولت و مجریان انتخابات است»، خاطرنشان کرد: باید با ایجاد زمینه فعالیت در گروه‌های مختلف، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090201359
  • خبرنگار :