فرماندار شهرستان چرام:

برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند یک اصل مهم است

فرماندار شهرستان چرام گفت: صیانت از آراء مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند یک اصل مهم در انتخابات است.

فرماندار شهرستان چرام گفت: صیانت از آراء مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند یک اصل مهم در انتخابات است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد ابراهیم فتاح پور در جلسه شورای اداری شهرستان چرام که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، افزود: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه موجب ارتقا جایگاه نظام می‌شود.

وی اظهارکرد: ایجاد روحیه صمیمیت و همدلی در برگزاری انتخابات ضروری است و همه ما بعنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم به نحو شایسته و با دلسوزی کامل به انجام وظیفه بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری در امر انتخابات هستند و کوچکترین بی‌توجهی در ارائه امکانات و عدم همکاری مشمول برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به جرائم انتخاباتی تصریح کرد: برخورد ما با جرائم انتخاباتی پیشگیرانه، قاطعانه و به موقع خواهد بود.

وی با اشاره به رعایت دقیق نظم اداری و ثبت و ارائه ماموریت و مرخصی مدیران ادامه داد: حضور و عدم حضور مدیران در شهرستان رصد می شود؛ بنابراین مدیران باید قبلا در زمینه ماموریت‌ها و مرخصی‌های خود با فرمانداری هماهنگی کنند.

وی با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها بخصوص در آستانه انتخابات اظهار کرد: نگارش خبر در هدایت نگرش و هیجانات مخاطبان به اهمیت دارد.

فتاح‌پور مهمترین موضوع در فعالیت و مثمر ثمر کردن یک رسانه را اعتماد مخاطب و اثر گذاری خبر دانست و افزود: رسانه ای موفق است که بتواند اعتماد مخاطب را جلب کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090201352
  • خبرنگار :