استاندار گیلان:

بسترهای انتخابات پرشور فراهم است

استاندار گیلان گفت: تمام تمهیدات لازم برای فراهم کردن بسترهای انتخابات پرشور در استان اندیشیده شده است.

استاندار گیلان گفت: تمام تمهیدات لازم برای فراهم کردن بسترهای انتخابات پرشور در استان اندیشیده شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمدعلی نجفی در دهمین نشست ستاد انتخابات استان که رئیس، دبیر و اعضای آن به ارائه گزارش از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجراء پرداختند با اشاره به اندیشیده شدن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان با بهره‌گیری از توان همه دستگاه‌های اجرایی امکانات و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کرده است.

وی همچنین لزوم رصد دقیق فضای سیاسی، اجتماعی و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و مدبرانه را در حفظ همدلی و آرامش مهم دانست و تأکید کرد: آسیب‌شناسی مباحث مختلف انتخابات به برگزاری انتخابات پرشور کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارزیابی‌های انجام شده و گزارشات رسیده از منابع مختلف به ویژه ستاد انتخابات استان حاکی از حضور سلایق و گرایش‌های متعدد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

استاندار گیلان با اشاره به تأکیدات وزیر کشور بر برگزاری انتخابات قانونمند و سالم، گفت: بی‌طرفی اصل مهمی است که برگزارکنندگان انتخابات به آن پایبندند و اجرای مر قانون اصلی‌ترین وظیفه‌ی ماست.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090100560
  • خبرنگار :