آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخابات و ارتقای امنیت آن

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم، تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات و ارتقای امنیت آن را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم، تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات و ارتقای امنیت آن را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی،سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد حاصل همدلی و حضور مردم، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دستگاه‌های قضایی و امنیتی و نیروهای مسلح است که امروزه همدلی، همزبانی و وحدت میان اهل تشیع و اهل تسنن باعث پیشرفت و برکت در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است، افزود: بنابراین نیروی انتظامی با رشادت‌های پرسنل خود در سراسر کشور و مرزها در حال انجام مأموریت است تا این اعتماد مردم را حفظ کند.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی کشور، یک نیروی مقتدر، هوشمند، ولایتمدار و با رأفت و عدالت در کنار مردم است و امید است این روند همچنان ادامه پیدا کند.

سردار اشتری با اشاره به تهدیدات و تحرکات دشمنان به سمت کشور، تصریح کرد: کشورهای متخاصم و استکبار و در رأس آن آمریکا و اسرائیل سعی دارند ثبات و امنیت کشور را بهم بزنند و با گروه‌های ضد انقلاب، ناامنی‌ها را به داخل ایران بیاورند اما مردم و دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور، ثابت کرده‌اند که همیشه هوشیار و آماده خنثی کردن هر توطئه‌ای هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ثابت کرده است برای امنیت و ارتقای کشور حاضر است تا پای جان بایستد و مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب باشد، افزود: امروز نیروهای مسلح در شهرها و مرزها با اشرافیتی که به جریان‌های ضد انقلاب دارند از آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با آنها برخوردارند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با تقدیر از زحمات سردار واعظی در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی سرهنگ شجاع را به عنوان فرمانده جدید انتظامی خراسان جنوبی معرفی کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94082716719
  • خبرنگار :