فرماندار اشتهارد:

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی خلاف قانون است

فرماندار شهرستان اشتهارد تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی مجلس را خلاف قانون دانست و گفت: کاندیداهای احتمالی از هرگونه تخلف انتخاباتی پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی مجلس را خلاف قانون دانست و گفت: کاندیداهای احتمالی از هرگونه تخلف انتخاباتی پرهیز کنند.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: باید زمینه مشارکت هرچه پرشورتر مردم در انتخابات اسفند امسال فراهم شود.

وی افزود: فراهم کردن بستر لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم وظیفه متولیان امر است.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ها بیشتر می‌شود از این رو باید همه برای انتخابات سالم و پرشور آماده شوند.‏

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: باید سلایق مختلف در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجم خبرگان رهبری حضور داشته باشند.

وی گفت: مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات، قانون‌مداری و همچنین اجرای دقیق قانون و نیز صیانت از آرای مردم است. اساسا باید مجریان برگزاری انتخابات پیش‌رو، در امر انتخابات بی‌طرف باشند و از هیچ گروه و یا فردی جانبداری نکنند. انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید شفاف و بدون هرگونه انحراف باشد.

وی همچنین بر لزوم پرهیز از تبلیغات زودرس انتخاباتی پیش از فرا رسیدن زمان رسمی تبلیغات تاکید کرد و به نامزدهای احتمالی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی هم توصیه کرد تا از هرگونه حرکت کاروانی و سخنرانی‌های انتخاباتی پیش از زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94081709877
  • خبرنگار :

برچسب‌ها